برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در دو نقطه از شهرستان فهرج

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فهرج گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در ۲ نقطه این شهرستان برگزار می‌شود.  حجت‌الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی در گفتگو با سرویس اجتماعی نذیر کرمان، با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در دو نقطه از شهرستان فهرج‌ بیان کرد: این مراسم روز جمعه از ساعت ۹ صبح در بخش […]

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فهرج گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در ۲ نقطه این شهرستان برگزار می‌شود.

 حجت‌الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی در گفتگو با سرویس اجتماعی نذیر کرمان، با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در دو نقطه از شهرستان فهرج‌ بیان کرد: این مراسم روز جمعه از ساعت ۹ صبح در بخش نگین کویر از مقابل بخشداری تا مسجد حضرت اباالفضل علیه السلام شهر دهنو اسلام آباد برگزار می‌شود.

 
وی افزود: همچنین راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر فهرج از ساعت ۱۰:۳۰ از میدان امام علی علیه السلام به سمت مسجد جامع برگزار و در پایان، خطبه های نماز جمعه در مصلای شهرستان اقامه خواهد شد.
 
امام جمعه فهرج حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس را در این برهه از زمان بسیار مهم برشمرد و اظهار کرد: این حضور حداکثری پشتوانه‌ای محکم برای نطام و انقلاب است.
 
آقاملایی در پایان از آحاد مختلف مردم ولایتمدار فهرج خواست با حضور حداکثری در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین، بار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویی‌های استکبار و در راس آن‌ها اسرائیل و آمریکا بزنند.

انتهای خبر/عباسزاده




برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در دو نقطه از شهرستان فهرج

منبع:آرمـان
? برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در دو نقطه از شهرستان فهرج