برگزاری دوره‌ عمومی امداد در شهرستان کوهبنان

رئیس هلال‌احمر شهرستان کوهبنان گفت: دوره عمومی امداد در شهرستان کوهبنان با حضور ۲۵ نفراز امدادگران این شهرستان برگزار شد.  به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر شهرستان کوهبنان غلامرضا کریمی گفت: دوره عمومی امداد در شهرستان کوهبنان با حضور ۲۵ نفراز امدادگران برگزار گردید. […]

رئیس هلال‌احمر شهرستان کوهبنان گفت: دوره عمومی امداد در شهرستان کوهبنان با حضور ۲۵ نفراز امدادگران این شهرستان برگزار شد.

 به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر شهرستان کوهبنان غلامرضا کریمی گفت: دوره عمومی امداد در شهرستان کوهبنان با حضور ۲۵ نفراز امدادگران برگزار گردید.

وی افزود: هدف کلی از برگزاری این دوره آموزشی برای ۲۵ شرکت‌کننده را آمادگی امدادگران و نجاتگران داوطلب این شهرستان برای ورود به دوره‌های آموزش تخصصی امداد و نجات و افزایش تعداد امدادگران این جمعیت به منظور پاسخگویی مناسب به حوادث و ارتقای توان امدادی هلال‌احمر این شهرستان عنوان کرد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر کوهبنان گفت: طی برگزاری این دوره فراگیران مباحث مربوط به ارزیابی سوانح، اصول سازماندهی، بهداشت در سوانح، اثرات سوانح بر بهداشت عمومی، ارزیابی وضعیت بهداشتی، پیشگیری از بیماری‌های واگیر، آب و بهداشت آن در سوانح، حمایت‌های روانی در سوانح و اسکان اضطراری و اردوگاه را فرا می‌گیرند.

وی خاطر نشان کرد: پس از برگزاری این دوره و آزمون به پذیرفته‌شدگان گواهینامه امدادگری اعطاء می‌شود.

انتهای پیام/کوهبنان




برگزاری دوره‌ عمومی امداد در شهرستان کوهبنان

منبع:آرمـان
? برگزاری دوره‌ عمومی امداد در شهرستان کوهبنان