برگزاری دوره توانمندسازی ویژه اعضای اورژانس قضایی دادگستری ریگان

رئیس دادگستری شهرستان ریگان گفت: دوره توانمندسازی ویژه اعضای اورژانس قضائی دادگستری ریگان برگزار شد. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از دیارنخل؛ صبح امروز با حضور جواد دهقان رئیس دادگستری ریگان دوره آموزش و توانمندسازی اعضای اورژانس قضائی دادگستری با حضور استاد مجرب حجت‌الاسلام صنعتی‌زاده در محل نمازخانه دادگستری برگزار […]

رئیس دادگستری شهرستان ریگان گفت: دوره توانمندسازی ویژه اعضای اورژانس قضائی دادگستری ریگان برگزار شد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان؛ به نقل از دیارنخل؛ صبح امروز با حضور جواد دهقان رئیس دادگستری ریگان دوره آموزش و توانمندسازی اعضای اورژانس قضائی دادگستری با حضور استاد مجرب حجت‌الاسلام صنعتی‌زاده در محل نمازخانه دادگستری برگزار شد.

 
جواد دهقان، رئیس دادگستری شهرستان ریگان بیان کرد: جهت کاهش ورودی پرونده‌ها به دادگستری بلافاصله و به‌صورت اورژانسی تیم مصلح ما وارد عمل شده و نسبت به ایجاد صلح و سازش اقدام خواهد کرد.
 
این مقام قضایی افزود: چهارمین دوره توانمند‌سازی مصلحین و حکمین قرآنی در شهرستان امروز برگزار و به شرکت کنندگان در دوره گواهینامه آموزشی اعطاء شد.
 
وی تشکیل دو تیم اورژانس قضائی مستقر در شهرستان ریگان و شهر عباس‌آباد سردار را راهگشا دانست و از راه‌اندازی یک تیم دیگر در شهرستان گنبکی نیز خبر داد.
 
پایان بخش جلسه نیز اهدای لوح سپاس به مصلحان برتر توسط رئیس دادگستری شد.
 
انتهای خبر/د




برگزاری دوره توانمندسازی ویژه اعضای اورژانس قضایی دادگستری ریگان

منبع:آرمـان
? برگزاری دوره توانمندسازی ویژه اعضای اورژانس قضایی دادگستری ریگان