برگزاری جشن روز پرستار در جیرفت

فت فتو/کرمان به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) جشن روز پرستار در جیرفت برگزار شد. اصغر مکارم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در آیین گرامیداشت روز پرستار در بیمارستان امام خمینی جیرفت گفت: هرگز فراموش نخواهیم کرد که در روزهای سخت مقابله با کرونا پرستاران جنوب کرمان با حداقل امکانات بیشترین انرژی و تلاش خود را در […]

فت فتو/کرمان به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) جشن روز پرستار در جیرفت برگزار شد.

اصغر مکارم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در آیین گرامیداشت روز پرستار در بیمارستان امام خمینی جیرفت گفت: هرگز فراموش نخواهیم کرد که در روزهای سخت مقابله با کرونا پرستاران جنوب کرمان با حداقل امکانات بیشترین انرژی و تلاش خود را در جهت بزرگترین رسالت حوزه سلامت که نجات جان انسانهاست گذاشتند.

وی با بیان اینکه وضعیت قابل قبول بیماری در حوزه دانشگاه نتیجه زحمات چندین ماهه پرستاران و پزشکان است، اظهار کرد: آرامشی که در منطقه شاهد هستیم،  بعد از یک توفان بسیار عظیم از شیوع بیماری کرونا است که همه با تمام توان برای نجات جان مردم تلاش کردند که  نتیجه تلاشهای شبانه روزی کادر بهداشت و درمان در جنوب کرمان این شد که به نسبت جمعیت و تعداد بستری، کمترین میزان مرگ در کشور را داشتیم و جزو دانشگاههای برتر کشور در این زمینه هستیم.

مکارم با اشاره به آمار کرونا گفت: ۲۵ هزار مورد مثبت داشتیم که بیش از ۱۸ هزار مورد در آخرین موج بود و برخی روزها تا ۷۰۰ مورد بستری داشتیم، اما از همه امکانات در کنار تلاش کادر بهداشت و درمان استفاده کردیم.

وی ضمن تقدیر از همکاریهای بین بخشی در مقابله با کرونا افزود: همه کنار ما قرار گرفتند تا با همدلی یک تیم منسجم توانستیم، اپیدمی بزرگ را در منطقه مدیریت کنیم، اقدامات این ایام تمرینی بزرگ بود که به دنیا نشان دهیم وقتی کنار هم باشیم، می توانیم از حداقل امکانات بیشترین بهره را ببریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت افزود: اصلی ترین عضو تیم سلامت پرستاران و پزشکان با جان خود بازی کردند اما هرگز از این بیماری نترسیدند تا جایی که بیش از نیمی از پرستاران حداقل دو بار درگیر بیماری کرونا شدند و در عین بیماری در کنار بیماران حضور داشتند.

به گزار ش فت فتو، در این آیین از ۶ پرستار نمونه کشوری و ۳۴ پرستار نمونه دانشگاهی تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام 




برگزاری جشن روز پرستار در جیرفت

منبع:ایـسنا
? برگزاری جشن روز پرستار در جیرفت