برگزاری جشن بزرگ لبخند فرشته‌ها در کرمان

دبیر جبهه فرهنگی بانوان انقلاب اسلامی استان کرمان، از برگزاری جشن بزرگ لبخند فرشته‌ها ویژه کودکان سرطانی خبرداد. محمدی گفت: با همت هیئت عشاق الرقیه (س)، هیئت حضرت فاطمه معصومه (س)، جوانان هلال احمر و قرارگاه جمعیت هیئت رزمندگان اسلام و موسسه خیریه کمک، عصر امروز ۱۳ تیرماه به مناسبت هفته ازدواج مراسم جشن باشکوهی […]

دبیر جبهه فرهنگی بانوان انقلاب اسلامی استان کرمان، از برگزاری جشن بزرگ لبخند فرشته‌ها ویژه کودکان سرطانی خبرداد.

محمدی گفت: با همت هیئت عشاق الرقیه (س)، هیئت حضرت فاطمه معصومه (س)، جوانان هلال احمر و قرارگاه جمعیت هیئت رزمندگان اسلام و موسسه خیریه کمک، عصر امروز ۱۳ تیرماه به مناسبت هفته ازدواج مراسم جشن باشکوهی برگزار شد.

به گفته او، این جشن با حضور جمع کثیری از عموم مردم و کودکان مبتلا به سرطان در رنج سنی ۳ تا ۱۳ سال به همراه خانواده، در سالن امام حسین (ع) آموزش وپرورش ناحیه یک کرمان برگزار شد.

دبیر جبهه فرهنگی بانوان انقلاب اسلامی کرمان می‌گوید: مراسم جشن لبخند فرشته‌ها که پس از دو سال وقفه بعلت وجود ویروس منحوس کرونا، مزین به قرائت عقد یک زوج همراه شد، تا شادی خانواده‌ها بالاخص کودکان سرطانی که از شرایط روحی مناسب برخوردار نبودند، دوچندان شود.

او گفت: جاری شدن خطبه عقد زوج خوشبخت توسط حجت الاسلام خوش نظر جاری و از جانب ایشان مبلغی به عنوان هدیه به زوجین داده شد.

به گفته او، همچنین از طرف خیرین حاضر در مجلس، یک دستگاه یخچال فریز، گاز و یک تخته قالی ۶ متری وهمچنین از سمت موسسه خیریه کمک، اقامت ۳ شب در مشهد الرضا (ع) به عنوان هدیه ازدواج به آن‌ها داده شد.

محمدی می‌گوید: هیئت عشاق الرقیه (س) تا قبل از شیوع کرونا محافل ومجلس مذهبی وفرهنگی در مساجد برگزار می‌کرده است، ولی از ۲ سال قبل به سمت فراهم کردن شرایط ازدواج آسان برای خانواده‌های بی بضاعت سوق داده شده است.

همچنین در حاشیه این مراسم علیرضا عبدی، مدیرعامل موسسه خیریه کمک گفت: کودکان بیمار نیاز به روحیه شاد دارند چراکه کودک روحیه‌ای فرشته‌سیرت دارد وبا امید ستودنی که دارا است، غم و درد را نمی‌فهمد و ما برای اینکه بتوانیم این روحیه را در آن‌ها زنده نگه داریم از برگزاری چنین جشن‌هایی برای آن‌ها استقبال می‌کنیم.

به گفته او، هدف این است که یک لحظه‌ی شادی برای بچه‌ها ساخته شود.

مدیرعامل موسسه خیریه کمک (کودکان مبتلا به سرطان کرمان) می‌گوید: بیش از ۳۰۰ کودک مبتلا در سطح استان تحت پوشش این موسسه هستند.

او گفت: با توجه به شیوع سرطان و الزام استفاده از روش‌های تشخیص و درمان موثر در سرطان و وضعیت معیشتی و شرایط کنونی جامعه، از تمامی سازمان‌ها نظیر صنایع و معادن و شرکت‌های مختلف با بنیه‌ی مالی، تقاضای همکاری داریم و دست یاری آن‌ها را به گرم می‌فشاریم.

عبدی گفت: مردم نوعدوست می‌توانند کمک‌های خود را از طریق شماره کارت های؛
۶۲۲۱۰۶۱۲۱۶۱۶۵۱۳۶
شماره کارت بانک پارسیان موسسه خیریه کمک

۵۰۴۱۷۲۷۰۱۰۰۷۳۵۹۹
شماره کارت موسسه خیریه کمک نرد بانک رسالت
۱۰۷۲۳۲۰۴۲۱
شماره حساب موسسه خیریه کمک نزد بانک رسالت، واریز در در این امر خداپسندانه مشارکت داشته باشند.

این مراسم با اجرای زهرا استاد نارویی مجری صداوسیمای مرکز کرمان و ایجاد فضای شاد و طنز توسط محمدعلی محی آبادی و دف نوازی گروه هوار، همراه بود.

فت فتو کرمان کرمان




برگزاری جشن بزرگ لبخند فرشته‌ها در کرمان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? برگزاری جشن بزرگ لبخند فرشته‌ها در کرمان