برگزاری جشنها و ائین های عید غدیر خم در کرمان

به مناسبت عید غدیر خم و ولایت و جانشینی حضرت علی علیه السلام جشنها و ائین های این روز باشکوه تر از قبل در استان کرمان در حال برگزاری است. به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کرمان ائین ها و جشنهای ویژه دهه امامت و ولایت که از روز عید قربان اغاز شده بود در […]

به مناسبت عید غدیر خم و ولایت و جانشینی حضرت علی علیه السلام جشنها و ائین های این روز باشکوه تر از قبل در استان کرمان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کرمان ائین ها و جشنهای ویژه دهه امامت و ولایت که از روز عید قربان اغاز شده بود در روز عید غدیر خم در استان کرمان به اوج خود رسیده است.

مراسم جشن عید غدیر دیروز و دیشب در گلزار شهدای کرمان و در جوار ارامگاه سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی با شکوه برگزار شد،اجتماع بزرگ غدیریون از دیگر ائین های بود که دیروز در کرمان برگزار شد.

مراسم جشن وسرور از صبح امروز در جای جای استان در حال برگزاری است اقای انجم شعاع رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت پیاده روی خانوادگی به مناسبت عید غدیر از میدان شهدا(مشتاق)تا گلزار شهدا،جشن و سرور در مزار شهدای گمنام دفاع مقدس، و دیگر ائین های جشن در فضاهای باز مساجد و تکایا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد و یا در حال برگزاری است،توزیع افزون بر هفتاد هزار غذای گرم وهزارو صدو ده پیتزا بین نیازمندان  و اهداء جهیزیه بین زوجهای جوان  از دیگر برنامه هایی است که در این روز بزرگ برگزار خواهد شد.




برگزاری جشنها و ائین های عید غدیر خم در کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? برگزاری جشنها و ائین های عید غدیر خم در کرمان