برگزاری بزرگداشت حضرت قاسم بن الحسن(علیه السلام) در کرمان

نذیر کرمان/کرمان یازدهمین سوگواره «احلی من العسل» (نوجوانان عاشورایی) امروز دوم مردادماه به مناسبت ششم محرم، روز بزرگداشت حضرت قاسم بن الحسن(علیه السلام) همزمان با سراسر استان در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد. به گزارش نذیر کرمان، دانش‌آموزان کرمانی در روز ششم ماه محرم و روز بزرگداشت حضرت قاسم‌بن‌الحسن (علیه السلام)، به منظور تجلیل از […]

نذیر کرمان/کرمان یازدهمین سوگواره «احلی من العسل» (نوجوانان عاشورایی) امروز دوم مردادماه به مناسبت ششم محرم، روز بزرگداشت حضرت قاسم بن الحسن(علیه السلام) همزمان با سراسر استان در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد.

به گزارش نذیر کرمان، دانش‌آموزان کرمانی در روز ششم ماه محرم و روز بزرگداشت حضرت قاسم‌بن‌الحسن (علیه السلام)، به منظور تجلیل از رشادت‌ها و فداکاری‌های ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید دفاع مقدس ندای “لبیک یا حسین” سر دادند.

رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان هدف از برگزاری این سوگواره را الگو قرار دادن شخصیت حضرت قاسم بن الحسن (علیه السلام) برای نسل نوجوان دانست و گفت: معرفی حضرت قاسم بن‌الحسن (علیه السلام) به عنوان الگویی برای نوجوانان ایران اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ولایت مداری از اهداف این سوگواره است.

وی افزود: همچنین این برنامه با هدف تحقق اهداف سند تحول بنیادین و با عنایت به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان و نوجوانان در بیانیه گام دوم انقلاب مبنی بر لزوم برجسته کردن ارزش‌های معنوی از قبیل اخلاص، ایثار، گذشت، شجاعت برگزار می‌شود.

رضایی بیان کرد: سوگواره “احلی من العسل” به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره حضرت قاسم‌بن‌الحسن (علیه السلام) در دل نوجوانان عاشورایی در همه شهرستان‌ها و مناطق آموزش و پرورش استان کرمان امروز برگزار شد.

بنابراین گزارش، هیئت‌های دانش آموزی کرمان در روز بزرگداشت حضرت قاسم‌بن‌الحسن علیه السلام در حسینیه ثارالله کرمان تجمع کرده و به عزاداری پرداختند؛ برخی دانش‌آموزان در پاسخ به هتک حرمت قرآن، این کتاب مقدس را در دست گرفتند و طوماری نیز در محکومیت حرکت شنیع هتاکان امضا شد.

انتهای پیام




برگزاری بزرگداشت حضرت قاسم بن الحسن(علیه السلام) در کرمان

منبع: ایـسنا
? برگزاری بزرگداشت حضرت قاسم بن الحسن(علیه السلام) در کرمان