برگزاری اولین مسابقات کورس قهرمانی اسب دوانی در عنبرآباد

با حضور جمعی از مسئولان اولین دوره مسابقات کورس قهرمانی جنوب کشور در رشته اسب دوانی به میزبانی عنبرآباد در مجموعه پیست روستای شلمچه برگزار شد. به گزارش فت فتو؛ عصر امروز با حضور حجت الاسلام بامری امام جمعه عنبرآباد، ایزدی فرماندار، مسئول تبلیغات اسلامی، نماینده سپاه، عضو شورای شهر، رئیس اداره ورزش و جمعی […]

با حضور جمعی از مسئولان اولین دوره مسابقات کورس قهرمانی جنوب کشور در رشته اسب دوانی به میزبانی عنبرآباد در مجموعه پیست روستای شلمچه برگزار شد.

به گزارش فت فتو؛ عصر امروز با حضور حجت الاسلام بامری امام جمعه عنبرآباد، ایزدی فرماندار، مسئول تبلیغات اسلامی، نماینده سپاه، عضو شورای شهر، رئیس اداره ورزش و جمعی از مسئولان اولین دوره مسابقات کورس قهرمانی جنوب کشور در رشته اسب دوانی به میزبانی شهرستان عنبرآباد در مجموعه پیست شلمچه برگزار شد.

دلاری رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان عنبرآباد گفت: استقبال بسیار خوبی از مسابقات اسبدوانی شهرستان عنبراباد شده است و علاقمندان زیادی به این رشته فعالیت دارند.

وی افزود: امروز برای اولین بار مسابقات اسب دوانی در عنبرآباد برگزار و در ۶گروه ۴راسی به رقابت پرداختند و به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا شد.

سجاد زحمت کشان گفت: اولین دوره مسابقاب اسب دوانی در پیست شلمچه متعلق به آقای سالخورده برگزار شد.

رئیس هیئت اسب سوارکاری شهرستان عنبرآباد تصریح کرد: در این مسابقات ۲۴ راس اسب  از استان کرمان و هرمزگان شرکت داشتند ودر رده های بومی و فلات به رقابت پرداختند.

گفتنی است در پایان این دوره از مسابقات اسب بومی ارکا از شهرستان میناب مقام اول، اقتداری از عنبرآباد  مقام دوم و الیا سنجری با اسب پلنگ عنبرآباد مقام سوم را کسب کردند. همچنین در اسب فلات عبدالله شبتاری از میناب مقام اول، فرشید شتباری از میناب مقام دوم و غوغا شاکری از کهنوج مقام سوم را کسب کردند.


انتهای پیام/




برگزاری اولین مسابقات کورس قهرمانی اسب دوانی در عنبرآباد

منبع:آرمـان
? برگزاری اولین مسابقات کورس قهرمانی اسب دوانی در عنبرآباد