برگزاری اجتماع بزرگ خانوادگی با شعار«پای خانواده ایستاده‌ایم» در پارک مادر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: به مناسب روز بیست و یکم تیر ماه روز عفاف و حجاب اجتماع بزرگ خانوادگی با شعار«پای خانواده ایستاده‌ایم» ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در پارک مادر همراه با برنامه‌های متنوع برگزار می‌شود. حسین انجم‌شعاع در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ ضمن گرامیداشت روز بیست و […]

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: به مناسب روز بیست و یکم تیر ماه روز عفاف و حجاب اجتماع بزرگ خانوادگی با شعار«پای خانواده ایستاده‌ایم» ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در پارک مادر همراه با برنامه‌های متنوع برگزار می‌شود.

حسین انجم‌شعاع در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ ضمن گرامیداشت روز بیست و یکم تیر ماه، روز عفاف و حجاب گفت: یکی از پلیدترین توطئه‌های دشمنان اسلام در تاریخ معاصر توطئه کشف حجاب در دوره رضاخان بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: پس از اینکه رضاخان با حمایت انگلیسی‌ها سرکار آمد، او درصدد اسلام‌زدایی و جایگزینی ارزش‌های لیبرالیستی به جای ارزش‌های اسلامی ایرانی در جامعه بود که جلوه‌های مهم این طرح، جایگزینی ارزش‌های لیبرالیستی طرح پدیده کشف حجاب و کشاندن زن به بی‌بند و باری و فساد بود که بیست و یکم تیر ماه سالروز قیام مردم مشهد در مسجد گوهرشاد است.

وی بیان کرد: مردم در اعتراض به قانون کشف حجاب و حمایت از حجاب و عفت زن ایرانی با دستور رضاشاه مورد حمله قرار گرفتند و در این حمله هزاران نفر از مردم مسلمان و مؤمن ایرانی به خاک و خون کشیده شدند.

انجم‌شعاع اظهار کرد: پس از این حادثه مردم را به زور به کشف حجاب وادار کردند و در کنار آن فرهنگ بی‌حجابی، بی‌عفتی و بی‌بند و باری را در جامعه ایرانی رواج دادند و رضاشاه برای اینکه بتواند این فرهنگ را در جامعه رواج دهد از خانواده خود شروع کرد و به آنان دستور کشف حجاب داد و پس از آن دربار و سایر زنانی که در دربار بودند کشف حجاب کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان عنوان کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب، هویت‌بخشی به زن ایرانی و توجه به عفاف و حجاب زنان ایرانی بود؛ همان‌گونه که یکی از مسائلی که همه شهدا در وصیت‌نامه خود به آن تأکید کرده‌اند، مقوله عفاف و حجاب زنان و دختران ایراتی است.

وی ابراز کرد: زن ایرانی همواره با حجاب و وقار زندگی کرده است و یکی از شاخصه‌ها و ارزش‌های اسلامی و ایرانی بانوان در طول تاریخ کشورمان حجاب و عفاف بوده است و مسئله‌ای که هم اکنون دشمنان با استفاده از آن می‌خواهند از طریق آن زن ایرانی را بی‌هویت کنند و او را به فساد و بی‌بند و باری بکشند و خانواده ایرانی را متلاشی کنند، حجاب و عفاف است.

انجم‌شعاع تصریح کرد: دشمنان متوجه شده‌اند که اگر زن ایرانی حجاب و عفت خود را حفظ کند و جامعه ایرانی، یک جامعه عفیف و معنوی باشد، قطعا جوانانی را تربیت خواهد کرد که این جوانان در مقابل زورگویی آنان ایستادگی می‌کنند، بنابراین دشمنان هم اکنون از این طریق وارد شده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان خاطرنشان کرد: به مناسب روز بیست و یکم تیر ماه روز عفاف و حجاب اجتماع بزرگ خانوادگی با شعار«پای خانواده ایستاده‌ایم» ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در پارک مادر همراه با برنامه‌های متنوع برگزار می‌شود و از همه خانواده‌های کرمانی برای حضور در این اجتماع دعوت می‌کنیم و همچنین برنامه کوه‌پیمایی خانوادگی روز جمعه در دامنه کوه مسجد صاحب‌الزمان(عج) برگزار می‌شود.

انتهای خبر/م




برگزاری اجتماع بزرگ خانوادگی با شعار«پای خانواده ایستاده‌ایم» در پارک مادر

منبع:آرمـان
? برگزاری اجتماع بزرگ خانوادگی با شعار«پای خانواده ایستاده‌ایم» در پارک مادر