برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان

آیین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان صبح امروز با حضور معاون استاندار کرمان و جمعی از مسئولان برگزار شد. آیین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان صبح امروز با حضور معاون استاندار کرمان و جمعی از مسئولان استانی و شهری در سالن دارالقرآن برگزار شد. در این مراسم حجت‌الاسلام سید […]

آیین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان صبح امروز با حضور معاون استاندار کرمان و جمعی از مسئولان برگزار شد.

آیین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان صبح امروز با حضور معاون استاندار کرمان و جمعی از مسئولان استانی و شهری در سالن دارالقرآن برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام سید محمود حسینی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه سیرجان با اشاره به فداکاری و نقش آفرینی مردم بویژه خانواده معظم شهدا در به ثمر رسیدن انقلاب و دفاع از ارزش‌های نظام و ایستادگی برابر استکبار جهانی، مردم را، ولی نعمت خواند و گفت: مسئولان در هر رده و جایگاهی باید به فکر گره‌گشایی و رفع مشکلات مردم باشند و باید کارشان در هر اداره‌ای بدون امروز و فردا کردن، در سریعترین زمان ممکن انجام شود.

او ضمن قدردانی از زحمات و خدمات ارزنده سهراب بهاالدینی فرماندار اسبق و آرزوی موفقیت برای علی یعقوبی سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان، گفت: انسان در روز قیامت باید پاسخگوی اعمال خود باشد؛ کار مسوولان بسیار سخت و سنگین است و باید از خداوند متعال بخواهیم ما را کمک کند و دستمان را بگیرد تا در پیشگاه باریتعالی سربلند باشیم.

حجت‌الاسلام سید محمود حسینی در پاسخ به اخبار و شایعات اخیر مبنی بر دخالت امام جمعه در انتخاب فرماندار، گفت: به فرمان رهبر معظم انقلاب، امام جمعه و نمایندگان مجلس حق دخالت در عزل و نصب مدیران را ندارد و این ذهنیت در افکار عمومی اشتباه است و بنده فقط حمایت از مسوولان را مانند همیشه انجام خواهم داد و هیچگونه دخالتی در انتصاب مدیران ندارم.

سهراب بهاالدینی فرماندار سابق با اشاره به سوابق کاری خود از سال ۶۸ بعنوان دهدار پاریز و سال‌ها فعالیت در شهرستان سیرجان، گفت: طی تصدی فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان، برای خود خطوط قرمز و برنامه‌هایی تعریف کردم که یکی از مهمترین آن اعتقاد و التزام راسخ به اصل ولایت فقیه و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

او با اشاره به ۳۶ ماه حضور در جبهه‌های دفاع مقدس، گفت: بنده طی ماه‌ها حضور در جبهه‌های حق علیه باطل، شاهد فداکاری و ایثار همرزمان و دوستان خود بودم که چگونه برای بقای این مرزوبوم جانفشانی و از خودگذشتگی کردند و لذا بنده بر خود وظیفه دانستم که برای حفظ حرمت خون شهدا و تکریم خانواده آن‌ها باید خدمت کنم.

سهراب بهاالدینی گفت: بنده طی تصدی فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان بدنبال حفظ آرامش و وحدت رویه در شهرستان و رفع مشکلات و گره‌گشایی برای مردم بودم و همیشه با حضور در میان مردم سعی بر ایجاد ارتباط تنگاتنگ با اقشار مختلف جامعه داشتم.

او در خصوص دیگر اقدامات و فعالیت‌های خود، ضمن قدردانی از همکاری و حمایت‌های نماینده مجلس شورای اسلامی، امام جمعه سیرجان، استانداران سابق و فعلی و معاونین استانداری کرمان، گفت: برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی بدون هیچ گونه حواشی و تشکیل ستاد مقابله با کرونا با همکاری دانشکده علوم پزشکی، سپاه، بسیج و دیگر نهاد‌ها را می‌توان از مهمترین اقدامات و عملکرد مثبت خود طی تصدی فرمانداری شهرستان سیرجان نام برد.

فت فتو کرمان کرمان




برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان