برگزاری آیین بزرگداشت مقام معلم در فهرج

مراسم بزرگداشت مقام معلم با حضور جمعی از معلمان و مسئولان در سالن دبیرستان مدرسه رسول اکرم (ص) فهرج برگزار شد. رضا رکن‌آبادی مدیر آموزش و پرورش شهرستان فهرج در این آیین با تجلیل از مقام معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید استاد مرتضی مطهری گفت: معلمان افسران پیشرفت کشور و پایه گذار تمدن […]

مراسم بزرگداشت مقام معلم با حضور جمعی از معلمان و مسئولان در سالن دبیرستان مدرسه رسول اکرم (ص) فهرج برگزار شد.

رضا رکن‌آبادی مدیر آموزش و پرورش شهرستان فهرج در این آیین با تجلیل از مقام معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید استاد مرتضی مطهری گفت: معلمان افسران پیشرفت کشور و پایه گذار تمدن نوین اسلامی هستند.

او به شهادت استاد شهید مطهری اشاره کرد و وی را شهید راه جهاد تبیین دانست.

رکن آبادی در بخش دیگری از سخنانش می گوید: آموزش و پرورش تمام تلاش خود را برای تحقق اهداف سند تحول بنیادین بکار خواهد گرفت.

 

همچنین امروز عملیات ساخت زمین چمن مصنوعی در مدرسه فهرج با زیر بنای ۶٠٠ مترمربع و اعتبار اولیه ٢٢۵ میلیون تومان در مدرسه دبیرستان رسول اکرم (ص) فهرج و احداث سالن ورزشی دخترانه در دبستان شهدای ٧ تیر فهرج با زیربنای ۶٠٠ متر و اعتبار ٨ میلیارد ریال از اعتبارات تربیت بدنی و اداره کل آموزش و پرورش در راستای اجرای فعالیت‌های تربیت بدنی و سلامت (طرح شهید سلیمانی) و اجرای طرح سند تحول بنیادین آموزش و پرورش آغاز شد.

حضور فرهنگیان در گلزار شهدای فهرج

همچنین جمعی از فرهنگیان با حضور در گلزار شهدای فهرج به مقام شامخ شهدا ادای احترام و با آرمان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب تجدید میثاق کردند.

 در این مراسم محمد علیرضایی رئیس سازمان بسیج فرهنگیان، محسن منوچهری معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش نیز حضور داشتند.

فت فتو کرمان کرمان




برگزاری آیین بزرگداشت مقام معلم در فهرج

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? برگزاری آیین بزرگداشت مقام معلم در فهرج