برگزاری آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی استان توسط جهاد دانشگاهی کرمان

نذیر کرمان/کرمان رئیس جهاددانشگاهی کرمان از برگزاری یازدهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی استان توسط این نهاد خبر داد. دکتر مهدی بازمانده هفتم دی ماه با بیان اینکه همزمان با سراسر کشور، یازدهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی نیز توسط جهاددانشگاهی استان کرمان برگزار می‌شود، اظهار کرد: برای این آزمون که فردا (هشتم دی ماه) برگزار […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس جهاددانشگاهی کرمان از برگزاری یازدهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی استان توسط این نهاد خبر داد.

دکتر مهدی بازمانده هفتم دی ماه با بیان اینکه همزمان با سراسر کشور، یازدهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی نیز توسط جهاددانشگاهی استان کرمان برگزار می‌شود، اظهار کرد: برای این آزمون که فردا (هشتم دی ماه) برگزار خواهد شد، در شش حوزه آماده‌سازی شده است.

وی تعداد کل متقاضیان شرکت در آزمون استان کرمان را ۲۷۵۸ نفر اعلام کرد و ادامه داد: از این تعداد ۱۴۵۲ نفر داوطلب مرد و ۱۳۰۶ا دوطلب زن هستند.

بازمانده با اشاره به اینکه درب‌های حوزه‌های برگزاری آزمون از ساعت هشت صبح به روی داوطلبان باز خواهد شد، گفت: آزمون رسماً از ساعت ۹ صبح آغاز خواهد شد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان با تأکید بر اینکه داوطلبان باید پیش از حضور در حوزه‌های برگزاری آزمون، قوانین و بندهای مرتبط را مطالعه و از به همراه داشتن لوازم

اضافی خودداری کنند، افزود: آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی زیر نظر سازمان امور اداری و استخدامی برگزار و نظارت بر آن در استان‌ها از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی انجام خواهد شد.

بازمانده گفت: پذیرفته شدگان این دوره جذب هزیستی، محیط زیست، اداره کل زندان‌ها و دانشگاه فرهنگیان خواهند شد.

انتهای پیام




برگزاری آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی استان توسط جهاد دانشگاهی کرمان

منبع: ایـسنا
? برگزاری آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی استان توسط جهاد دانشگاهی کرمان