برپایی کاروان شادی در عنبرآباد به مناسبت غدیر خم

صبح امروز همزمان با عید غدیر خم به همت فرهنگی سپاه عنبرآباد، کاروان شادی به صورت خودرویی راه اندازی شد. به گزارش “فت فتو“صبح امروز همزمان با عید سعید غدیر خم به همت جوانان بسیجی و معاونت فرهنگی سپاه عنبرآباد، کاروان شادی به صورت خودرویی راه اندازی شد. در این مراسم مردم شهر عنبرآباد با […]

صبح امروز همزمان با عید غدیر خم به همت فرهنگی سپاه عنبرآباد، کاروان شادی به صورت خودرویی راه اندازی شد.

به گزارش “فت فتو“صبح امروز همزمان با عید سعید غدیر خم به همت جوانان بسیجی و معاونت فرهنگی سپاه عنبرآباد، کاروان شادی به صورت خودرویی راه اندازی شد.

در این مراسم مردم شهر عنبرآباد با تزئین خودروهای خود در قالب کاروان خودرویی غدیر تا ظهور در سطح شهر عنبرآباد به شادی پرداختند.

این کاروان پس از حضور در سطح شهر در نقاط مختلف با همکاری گروه های سرود منتظران آفتاب عنبرآباد و صاحب الزمان(عج) امیرآباد نظریان به اجرای سرود پرداختند و سپس به سمت برخی از خیابان‌های شهر حرکت کرده و در نهایت با حضور در مکان ایستگاه صلواتی مسجد جامع شهر عنبرآباد به برنامه های خود پایان دادند.

لازم به ذکر است بسیاری از حاضرین به همراه خانواده‌ها و فرزندان خود در این مراسم حضور یافته بودند و پرچم‌های علی ولی الله بر دست داشتند و برخی‌ها نیز عبارتهای مختص این عید را پشت ماشین خود حک کرده بوند.

انتهای پیام/بهادری 




برپایی کاروان شادی در عنبرآباد به مناسبت غدیر خم

منبع:آرمـان
? برپایی کاروان شادی در عنبرآباد به مناسبت غدیر خم