برپایی پیوند فاطمی بیش از ۵۰ زوج کرمانی در شب ولادت حضرت زهرا(س)/ جوانان مایل به ازدواج آسان در مساجد سطح شهر نام‌نویسی کنند

اکرم رنجبر مسئول بسیج جامعه زنان استان کرمان گفت: جوانانی که مایل هستند با مراسم پیوند فاطمی زندگی خود را آغاز کنند می‌توانند در مجموعه بسیج جامعه زنان کرمان واقع در بلوار شهید عباسپور ثبت نام و یا به مساجد در سطح شهر مراجعه کنند. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری فت فتو؛ در […]

اکرم رنجبر مسئول بسیج جامعه زنان استان کرمان گفت: جوانانی که مایل هستند با مراسم پیوند فاطمی زندگی خود را آغاز کنند می‌توانند در مجموعه بسیج جامعه زنان کرمان واقع در بلوار شهید عباسپور ثبت نام و یا به مساجد در سطح شهر مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری فت فتو؛ در سال‌های اخیر هزینه‌های ازدواج بالا رفته است، بطوری‌که بسیاری همین بالا رفتن هزینه‌ها را عامل کاهش ازدواج در میان جوانان دانسته اند.
 
طرح ازدواج آسان یکی از راهکارهایی است که به‌ کار گرفته شده تا جوانان با همکاری نهادها و حتی مردم، بتوانند بر غول هزینه‌های قبل از ازدواج فائق بیایند.
 
در این میان بسیج که سازمانی مردمی است یکی از رسالت‌های اصلی خود را ازدواج آسان با عنوان پیوند فاطمی می داند.
 
برای نمونه بسیج جامعه زنان استان کرمان در سال ۱۳۹۹، برای ۷۰ زوج کرمانی مراسمی ترتیب داد و آنان را به خانه بخت فرستاد، البته امسال نیز قصد دارد این کار را تکرار کند.
 
اکرم رنجبر جشن میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها و برپایی جشن پیوند فاطمی را از جمله برنامه‌های شاخص ستاد ترویج مکتب حاج قاسم دانست و در این رابطه به خبرنگار سرویس اجتماعی فت فتو؛ گفت: برنامه ریزی شده تا مراسم ازدواج آسان در کرمان در ۲۲ دی‌ ماه و در شب میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها برای ۵۰ زوج کرمانی برگزار شود.
 
وی ادامه داد: از آنجا که تقاضا از سوی زوجین برای شرکت در مراسم ازدواج فاطمی بسیار بود، مهلت ثبت نام در این مراسم تمدید شده است.
 
رنجبر توضیح داد: جوانانی که مایل هستند با مراسم پیوند فاطمی زندگی خود را آغاز کنند می‌توانند در مجموعه بسیج جامعه زنان کرمان واقع در بلوار شهید عباسپور ثبت نام و یا به مساجد در سطح شهر مراجعه کنند.
 
مسئول بسیج جامعه زنان استان کرمان عنوان کرد: با هماهنگی خوبی که میان بسیج و مرکز بهداشت استان برقرار شده، بنا شده که زوجین با دادن معرفی‌نامه از سوی بسیج، آزمایشات پیش از ازدواجشان رایگان انجام شود.
 
وی ادامه داد: همچنین با همکاری اتحادیه ثبت اسناد با مجموعه سردفتران تصمیم گرفته شد تا در سراسر استان خطبه ازدواج این جوانان بدون دریافت هزینه خوانده شود.
 رنجبر ضمن قدردانی از ادارات و سازمان‌هایی که برای انجام هرچه بهتر ازدواح فاطمی جوانان کرمانی به میدان آمده اند، اظهار کرد: با هماهنگی که با صنف گلفروشان انجام شد، قول داده شد تا در صبح پنجشنبه گل‌فروشان بدون دریافت هزینه ای ماشین‌های این زوجین را تزئین کنند تا شاهد شادی در میان جوانان و در شهر باشیم.
 
مسئول بسیج جامعه زنان استان کرمان توضیح داد: در ظهر ۲۲ دی‌ ماه مراسم رژه خودرویی در شهر و احترام به مقام والای شهدا با حضور در گلزار شهدای کرمان مختص زوجین برنامه ریزی شده و شب هنگام این مراسم با حضور مردم در سالن فجر برگزار می‌شود، ضمن این که ما نیز از عموم مردم کرمان برای حضور در این جشن دعوت می کنیم.
 
وی تاکید کرد: اگر افرادی مایل هستند به زوجین این مراسم کمک کنند، می‌توانند با برقراری تماس با تلفن دبیرخانه این مراسم به شماره ۳۲۲۲۰۱۷۶ هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

انتهای خبر/پسند

 
 




برپایی پیوند فاطمی بیش از ۵۰ زوج کرمانی در شب ولادت حضرت زهرا(س)/ جوانان مایل به ازدواج آسان در مساجد سطح شهر نام‌نویسی کنند

منبع:آرمـان
? برپایی پیوند فاطمی بیش از ۵۰ زوج کرمانی در شب ولادت حضرت زهرا(س)/ جوانان مایل به ازدواج آسان در مساجد سطح شهر نام‌نویسی کنند