برپایی نهضت خدمت مومنانه در سراسر کشور به یاد حاج قاسم/برای شناخت شخصیت حاج قاسم باید مکتب او را شناخت

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور از توزیع ۳۴۵ هزار سبد معیشتی، ۸ هزار و ۴۰۰ سری جهیزیه، آزادی ۴۳۰ زندانی و افتتاح ۲ هزار و ۱۰۰ پروژه عمرانی ـ محرومیت زدایی در سراسر کشور طی هفته مقاومت به یاد حاج قاسم خبر داد و گفت: برای اینکه شخصیت او را بشناسیم باید مکتب او را […]

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور از توزیع ۳۴۵ هزار سبد معیشتی، ۸ هزار و ۴۰۰ سری جهیزیه، آزادی ۴۳۰ زندانی و افتتاح ۲ هزار و ۱۰۰ پروژه عمرانی ـ محرومیت زدایی در سراسر کشور طی هفته مقاومت به یاد حاج قاسم خبر داد و گفت: برای اینکه شخصیت او را بشناسیم باید مکتب او را بشناسیم و برای تاریخ ایران وبرای دشمنان شهید سلیمانی موثرتر و خطرناک‌تر از حاج قاسم سلیمانی در زمان حیاتش محسوب می شود.

به گزارش نذیر کرماناز کرمان، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در آیین افتتاح طرح های محرومیت زدایی و کمک مومنانه در سراسر کشورضمن گرامی داشت یاد وخاطره شهدا  و تبریک ایام ولادت حضرت زهرا (س) گفت: در روز‌هایی قرار داریم که مربوط است به چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی  که اسطوره بزرگ ملت ایران و جهان اسلام است و اسطوره‌ها تکرار شدنی نیستند و اسطوره ها می‌توانند به عنوان چراغ راه،برای پیمودن مسیر فتح قله های افتخار،شرف،آزادگی وعظمت مورد تبعیت وپیروی واقع شود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند شخصیت شهید سلیمانی به گونه‌ای است که توانسته یک مکتب را متجلی کند ومکتب را بیان کردند افزود: تا ما بدانیم که این شخصیت بزرگ در همه ابعاد یک شخصیت متعالی وکمال یافته بود است بعد شخصیتی این سردار افتخار آفرین در همه ابعاد از جمله مردم یاری، تفکر عمیق سیاسی و راهبردی و تسلط واشراف به تاریخ اسلام، تسلط واشراف او به مناطق مختلف جهان و به ویژه جهان اسلام کمال یافته ومتعالی است.

سردار سلیمانی بیان کرد: برای اینکه بتوانیم شهید سلیمانی را بشناسیم باید شخصیت شهید را بشناسیم و برای اینکه شخصیت او را بشناسیم باید مکتب او را بشناسیم و برای تاریخ ایران وبرای دشمنان شهید سلیمانی موثرتر و خطرناک‌تر از حاج قاسم سلیمانی در زمان حیاتش محسوب می شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور اظهار داشت: ما امروز با تمسک به این مکتب بایستی این راه را بپیماییم کدام راه، راهی که در گام دوم انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران به رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری در پیش گرفته است با طی نمودن این راه تمدن نوین اسلامی به تمدن نوین اسلامی راه پیدا کنیم.

سردار سلیمانی افزود:یکی از ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی ومکتب شهید سلیمانی خدمات مومنانه، ایثارگرانه، با روحیه مردم یاری و مردم داری به خصوص کمک به مردم محروم ومستضعف است و شهید سلیمانی این مسیر را همچون امیرالمومنان گمنام مکرر استفاده کردند.

وی تصریح کرد: امروز این نهضت خدمات مومنانه با تدبیر رهبری مردم از زمان کرونا آغاز کرد و امروز به نرم افزار جاری و ساری در بین امت اسلامی تبدیل شده است، همان طور که منش شهید سلیمانی مردم یاری و تکریم و تعظیم در مقابل محرومان و شهدا و فرزندانشان بود.

سردار سلیمانی گفت: طی این هفته در نهضت خدمت مومنانه به یاد حاج قاسم در سراسر کشور توزیع ۳۴۵ هزار سبد معیشتی، توزیع ۸ هزار و ۴۰۰ سری جهیزیه، آزادی ۴۳۰ زندانی و افتتاح ۲ هزار و ۱۰۰ پروژه عمرانی محرومیت زدایی انجام می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با یاد شهدای تشییع گفت: این واقعه یک پیام داشت که در بیانیه گام دوم انقلاب نسخه عملیاتی و نقشه راه ملت ایران مکتب شهید سلیمانی است و ملت ما بعد از رهبر کبیر انقلاب با هوشمندی و پیروی از رهبری توانستند از گره‌های خطرناک در مقابل دشمنان عبور کنند.

وی افزود: ما باید از درون تار و پود تنگ و تاریک که در دیوان سالاری و تصورات ذهنی ما و خدمت گزاران است، خارج شویم و در مسیر جهادی برای پیشرفت و آبادانی طبق نقشه شهید سلیمانی به سرعت موفقیت را کسب کنیم.

سردار سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اشاره کرد و عنوان کرد : با جنایات رژیم کوک کش و جعلی صهیونیستی  خقایق برملا  و به حقانیت راه حاج قاسم پی می‌بریم.

وی افزود: حاج قاسم صرفا یک شخصیت جهادی نبود، یک مصلح جهانی بود و ما زمان لازم داریم تا شخصیت حاج قاسم را بشناسیم و او جنگید و جهاد کرد تا در دنیا صلح باشد و اگر سردار سلیمانی، سیاهی که داعش بر جهان تحمیل می‌کرد را دفن نمی‌کرد، امروز شاهد نابودی ملت‌های اروپایی توسط داعش بودیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور اظهار داشت: دشمنان به ناجوانمردی و طینت ناپاک خود، این شهید بزرگ را به شهادت رساندند و یک جنایت بزرگ و فراموش شدنی را مرتکب شدتد و تاریخ خواهد گفت و الآن صاحب نظر به این رسیدند، اگر حاج قاسم جبهه مقاومت را شکل نداده بود و اگر در مقابل جبهه سهمگین را نابود نکرده بود الآن وضع جهان جور دیگری بود.

سردار سلیمانی گفت: دشمنان به خیال باطل خودشان می‌خواهند فلسطین را حذف کنند؛ اما جبهه مقاومتی که شهید سلیمانی شکل داد، قدرت خدا بر این است که این غده سرطانی محو شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور بیان کرد: اینکه مردم کشور‌های غربی در کنار مردم مظلوم فلسطین قرار گرفته اند و حتی جشن‌های کریسمس با پرچم فلسطین برگزار می‌شود، نشان می‌دهد غرب بیدار شده است و ملت‌های غربی بیدار شدند و ما باید ارزش کار بزرگی را که شهید سلیمانی کرده است بدانیم.

وی افزود: فلسطین مسئله اصلی جهان است.

سردار سلیمانی تاکید کرد: ما پیمان می‌بندیم که همه مسیر شهید سلیمانی را بپیماییم و از خداوند توفیق شهادت داریم.




برپایی نهضت خدمت مومنانه در سراسر کشور به یاد حاج قاسم/برای شناخت شخصیت حاج قاسم باید مکتب او را شناخت

منبع: خــبرگزاری بســیج
? برپایی نهضت خدمت مومنانه در سراسر کشور به یاد حاج قاسم/برای شناخت شخصیت حاج قاسم باید مکتب او را شناخت