برپایی نمایشگاه‌های دانش‌آموزی «مدرسه انقلاب» در بیش از ۹۰۰ دبیرستان استان کرمان

نذیر کرمان/کرمان مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمان از برگزاری دوازدهمین دوره نمایشگاه‌های دانش آموزی مدرسه انقلاب در بیش از ۹۰۰ دبیرستان استان خبر داد. مهران شیخی امروز، ۸ بهمن در این رابطه اظهار کرد: اصل واقعیت نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب روایتگری دانش آموزان از دیروز، امروز و فردای انقلاب برای همسالان خود […]

نذیر کرمان/کرمان مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمان از برگزاری دوازدهمین دوره نمایشگاه‌های دانش آموزی مدرسه انقلاب در بیش از ۹۰۰ دبیرستان استان خبر داد.

مهران شیخی امروز، ۸ بهمن در این رابطه اظهار کرد: اصل واقعیت نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب روایتگری دانش آموزان از دیروز، امروز و فردای انقلاب برای همسالان خود است.

وی افزود: در این دوره چالش‌های حوزه استعمار، استقلال، دستاوردها، توانمندی‌ها و آینده پیش رو مطرح است که بار محتوایی این دوره از نمایشگاه‌های دانش آموزی مدرسه انقلاب را شامل می‌شود.

شیخی بیان کرد: این دوره از نمایشگاه‌های دانش آموزی مدرسه انقلاب به صورت غرفه‌های مختلف محتوایی در بازه زمانی ۱۲بهمن ماه مصادف با سالروز آغاز یوم الله دهه فجر آغاز و تا پایان بهمن ماه در مدارس متوسطه اول و دوم پسرانه و دخترانه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به این نکته که دوازدهمین دوره این نمایشگاه‌ها قرین است با صدور فرمان جهاد تبیین توسط مقام معظم رهبری(حفظه الله) و محوریت اصلی و اساسی این دوره اختصاص به جهاد تبیین دارد و هر گونه فعالیت نسبت به انقلاب در سطح کشور و استان به گفت و گو و بحث گذاشته می‌شود.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان کرمان گفت: امیدواریم به‌واسطه تلاش و کوشش مضاعف دانش آموزان در حوزه جهاد تبیین، آینده همه فرزندان ایران اسلامی توام با نگاه بروز و باز به مسائل پیش رو باشد.

وی در پایان از برگزاری دوره روایتگری دیجیتال تحت عنوان (راوینو)، تولید برنامه محتوایی فاخر توسط دانش آموزان قرارگاه عملیات شهری مجموعه اتحادیه در مسیر راهپیمایی یوم الله۲۲ بهمن و ازسرگیری کاروان دختران ایران با موضوع محوریت زن و هویت دخترانه در مدارس متوسطه اول و دوم دخترانه شهر کرمان و تولید محتوای بصری در قالب مجموعه نمایشگاه‌های متنوع تحت عنوان تا اوج به منظور بهره‌وری بیشتر در انتقال مفاهیم جهاد تبیین خبر داد.

انتهای پیام




برپایی نمایشگاه‌های دانش‌آموزی «مدرسه انقلاب» در بیش از ۹۰۰ دبیرستان استان کرمان

منبع: ایـسنا
? برپایی نمایشگاه‌های دانش‌آموزی «مدرسه انقلاب» در بیش از ۹۰۰ دبیرستان استان کرمان