برنامه‌ها برای تحول در نظام‌های سنتی اداری نوشته می‌شوند

فت فتو/کرمان استاندار کرمان اظهار کرد: برنامه‌ها برای اجرا نوشته می‌شوند تا تحولی در نظام‌های سنتی اداری ایجاد و دانش وارد تصمیمات ما کنند. علی زینی وند پیش از ظهر امروز ۲۸ بهمن ماه در جلسه کمیته بهره وری استان کرمان گفت: دستگاه های اجرایی باید اقدامات موثری برای ارتقاء بهره وری انجام دهند و […]

فت فتو/کرمان استاندار کرمان اظهار کرد: برنامه‌ها برای اجرا نوشته می‌شوند تا تحولی در نظام‌های سنتی اداری ایجاد و دانش وارد تصمیمات ما کنند.

علی زینی وند پیش از ظهر امروز ۲۸ بهمن ماه در جلسه کمیته بهره وری استان کرمان گفت: دستگاه های اجرایی باید اقدامات موثری برای ارتقاء بهره وری انجام دهند و سیستم های سنتی را در جهت ارتقای بهره وری تغییر دهید.

وی در واکنش به ندادن گزارش ۱۶ دستگاه اجرایی به بهانه عدم ابلاغ برنامه بهره وری از طریق وزارتخانه‌شان اظهار کرد: وقتی استان تکلیفی به دستگاه های اجرایی می دهد باید آن را انجام دهید و تذکر مهمی به این دستگاه ها داده شود.

استاندار کرمان بیان کرد: معادن و جهادکشاورزی باید از دانش روز استفاده کنند، بنابراین از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و دانشگاه ها بهره ببرید.

وی بر لزوم ارتقاء بهره وری و کیفیت در نظام اداری و خدمات تاکید کرد و ادامه داد: نظام بهره وری کشور یک شعار و یک سازمان نباشد و در تار و پود نظام اداری ما ساری و جاری شود.

زینی وند برلزوم توجه به برنامه های سند آمایش سرزمین و اسناد بالادستی تاکید کرد و افزود: نظامات قانون گذاری در دنیا، تمرکز بر تجارب دستگاه های اداری دارند لذا متخصص ترین کانون ها برای تدوین شاخص های بهره وری دستگاه های دولتی هستند.

وی با اشاره به تحولات و پیشرفت های علمی در دنیا اظهار کرد: به سرعت زندگی دارد دچار تحول می شود و باید همراه این تحول باشیم.

جعفر رودری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان نیز در این جلسه گفت: از ۳۸ دستگاه اجرایی که باید برنامه های بهره وری خود را در سه ماهه سوم سال جاری ارسال می کرده اند تا کنون ۲۲ دستگاه گزارشات خود را ارسال و ۱۱ دستگاه اعلام می کنند که ملی به ما ابلاغ نشده است و پنج دستگاه هیچ پاسخی نداده اند.

وی ادامه داد: دستگاه های اجرایی برنامه های بهره وری خود را تا دهم اسفندماه کامل ارسال کنند.

به گزارش فت فتو در این جلسه گزارش عملکرد دستگاه های اجرایی در زمینه ارتقای بهره وری ارائه شد.

انتهای پیام




برنامه‌ها برای تحول در نظام‌های سنتی اداری نوشته می‌شوند

منبع: ایـسنا
? برنامه‌ها برای تحول در نظام‌های سنتی اداری نوشته می‌شوند