برنامه‌های بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی در کرمان

فردای‌کرمان – گروه فرهنگ‌وهنر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به برنامه‌های بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی کرمان گفت:«علاوه بر مراسم افتتاحیه و اختتامیۀ جشنواره،در طول زمان برگزاری جشنواره دو برنامۀ دیگر در کرمان تدارک دیده شده است». محسن روحی افزود:«مراسم افتتاحیه صبح روز جمعه ۲۲ اردیبهشت‌ماه،ساعت ۹ صبح در گلزار شهدای […]

فردای‌کرمان – گروه فرهنگ‌وهنر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به برنامه‌های بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی کرمان گفت:«علاوه بر مراسم افتتاحیه و اختتامیۀ جشنواره،در طول زمان برگزاری جشنواره دو برنامۀ دیگر در کرمان تدارک دیده شده است».

محسن روحی افزود:«مراسم افتتاحیه صبح روز جمعه ۲۲ اردیبهشتماه،ساعت ۹ صبح در گلزار شهدای کرمان برگزار می‌شود و عصر همان روز،از ساعت ۱۹، مراسم شعرخوانی عمومی با عنوان عرض ارادت به ساحت مقدس امام هشتم حضرت علی‌ابن موسی‌الرضا (ع) در حسینیه مرحوم حاج ماشاءالله خدادادپور (خیابان مولوی ۷) برپا خواهد شد».

وی ادامه داد:«نشست تخصصی بررسی روند حرکت  شعر آیینی با محوریت شعر رضوی،برنامه‌ای است که روز شنبه ۲۳ اردیبهشتماه ساعت ۹ و با حضور جمعی از اساتید و شاعران کشوری و استانی در دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار خواهد شد».

به گزارش فردای‌کرمان به نقل از دبیرخانه جشنواره شعر رضوی،روحی اضافه کرد:«مراسم اختتامیۀ جشنواره نیز شنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه و از ساعت ۱۹ در تالار فرهنگ‌وهنر کرمان واقع در بلوار شهید صدوقی (جاده تهران) و با حضور جمعی از چهره‌های مطرح کشوری و شاعران مطرح و برپا خواهد شد و این جشنواره با معرفی نفرات برگزیده در بخش‌های مختلف به کار خود پایان می‌دهد».

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان همچنین از برپایی نشست شعرخوانی با حضور تعدادی از میهمانان و شاعران استانی و کشوری در روز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت‌ماه ‌در شهرستان رفسنجان خبر داد و افزود:«در این برنامه نیز تعدادی از شاعران مطرح استان و کشور شعرخوانی می‌کنند». /پ




برنامه‌های بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی در کرمان

منبع:خبر کرمان
?

برنامه‌های بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی در کرمان

:اخبار استان کرمان – فرهنگ