برنامه‌های بزرگداشت روز ارتش در کرمان تشریح شد

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سرتیپ دوم ستاد امیرغلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش امروز، ۲۰ فروردین‌ماه در نشست خبری به‌منظور تشریح برنامه‌های بزرگداشت روز ارتش، گفت: ۲۹ فروردین‌ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی شناخته می‌شود. برنامه‌های بزرگداشت روز ارتش با افتتاح بخش ویژه اطفال بیمارستان امام حسین(ع) و افطاری ۲۰۰ ایتام آغاز شده […]

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سرتیپ دوم ستاد امیرغلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش امروز، ۲۰ فروردین‌ماه در نشست خبری به‌منظور تشریح برنامه‌های بزرگداشت روز ارتش، گفت: ۲۹ فروردین‌ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی شناخته می‌شود. برنامه‌های بزرگداشت روز ارتش با افتتاح بخش ویژه اطفال بیمارستان امام حسین(ع) و افطاری ۲۰۰ ایتام آغاز شده و به مدت بیش از ۱۰ روز تا سوم اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه مراسم بیست‌وچهارمین سالروز شهادت سپهبد صیاد‌شیرازی، ۲۱ فروردین‌ماه در دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار می‌شود، اظهار کرد: تجلیل از ۱۰ مقاله برتر ارسال شده به همایش تبیین اندیشه‌های شهید صیادشیرازی و رونمایی از کتاب «خط در خط» و عکس نوشته شهید صیادشیرازی از جمله برنامه‌های بزرگداشت روز ارتش در کرمان است.

امیر غلامعلیان تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، برگزاری مسابقات ورزشی، برپایی محفل انس با قرآن و جزء‌خوانی قرآن را از دیگر برنامه‌های بزرگداشت روز ارتش در کرمان برشمرد و گفت: مراسم ویژه روز ۲۹ فروردین و رژه یگان‌های موتوری و خودرویی در بلوار ۲۲ بهمن کرمان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ویزیت رایگان در مناطق محروم شهرستان کرمان و در بخش ماهان با حضور پزشکان متخصص برگزار می‌شود، تصریح کرد: بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد قرنی نخستین رئیس ستاد مشترک ارتش و نخستین شهید ترور ایران، ویژه‌برنامه‌ای است که برای نخستین بار در کرمان اجرا می‌شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش گفت: توزیع ۲ هزار بروشور از وصیت‌نامه شهید قرنی، برگزاری نمایشگاه تابلو عکس شهید نگارستانی به‌عنوان اولین شهید نیروی دریایی ارتش ایران در جنگ تحمیلی، توزیع بسته‌های معیشتی با همکاری کمیته امداد، آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و … از جمله برنامه‌های بزرگداشت روز ارتش در کرمان است.

خدمات ارتش در جنوب شرق کشور

وی در بخش دیگری از سخنانش به خدمات قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش اشاره کرد و با بیان اینکه خدمات ارتش در خدمت‌رسانی به مردم به‌صورت دلی است به همین دلیل تأکید بر رسانه‌ای شدن این اقدامات نیست، گفت: خدمات قرارگاه جنوب شرق ارتش در استان‌های کرمان، هرمزگان، یزد و سیستان و بلوجستان ارائه می‌شود.

امیر غلامعلیان تصریح کرد: آغاز ساخت ۳۷ کیلومتر راه در منطقه زهکلوت، توزیع ۲۸ مرحله کمک معیشتی، جهیزیه، اقلام زیستی و … در سراسر استان، لایروبی تمام رودخانه‌های در معرض سیل استان کرمان، ۹۰ کیلومتر آبرسانی برای ۱۸ روستا در سیستان و بلوچستان، ساخت و افتتاح دو بیمارستان حاد تنفسی در زاهدان و خاش، آبرسانی به ۲۰۰ هزار احشام مردم در استان سیستان و بلوچستان، استقرار یگان‌های ارتش در حساس‌ترین مناطق مرزی و دستگیری ۵۰ هزار نفر از مترددین غیر مجاز از مرزها تنها بخشی از اقدامات ارتش در منطقه جنوب شرق  است.

انتهای پیام




برنامه‌های بزرگداشت روز ارتش در کرمان تشریح شد

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? برنامه‌های بزرگداشت روز ارتش در کرمان تشریح شد