برنامه‌های آموزشی و پرورشی بر اساس سند تحول بنیادین انجام می شود

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تمام برنامه‌های آموزشی و پرورشی بر اساس ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین انجام می شود.   به گزارش  راه ارمان، با حضور خانواده شهید پورجعفری، دبستان ۶ کلاسه سردار شهید حسین پورجعفری با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان افتتاح شد و مورد بهره برداری قرار گرفت. […]

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تمام برنامه‌های آموزشی و پرورشی بر اساس ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین انجام می شود.  

به گزارش  راه ارمان، با حضور خانواده شهید پورجعفری، دبستان ۶ کلاسه سردار شهید حسین پورجعفری با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان افتتاح شد و مورد بهره برداری قرار گرفت.

رضا رضایی در آیین افتتاح دبستان  سردار شهید حسین پورجعفری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، که در آموزش و پرورش دیگر نیاز به برنامه ریزی نیست و بایستی تمام برنامه‌های آموزشی و پرورشی در چارچوب سند تحول بنیادین انجام شود، افزود: تمام برنامه‌های آموزشی و پرورشی بر اساس ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین انجام می شود.  

وی با اشاره به ساحت تربیت و زیستی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش افزود: بایستی تلاش فردی و جمعی شود تا دانش آموزان در فضای مناسب و با تجهیزات خوب علم و دانش را فرا بگیرند. 

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه سرانه فضای آموزشی در استان کمتر از میانگین کشوری است گفت:  ١۶٨ فضای آموزشی نیمه تمام در استان است که بایستی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و تمام مسوولان همت نمایند که پروژه‌های تکمیل و فضاهای استاندارد در اختیار آموزش و پرورش قرار بگیرد. 

رضا رضایی با بیان اینکه شهیدان سلیمانی و پورجعفری تربیت یافتگان همین آموزش و پرورش هستند، گفت: اگر می خواهیم مهندس، دکتر، تکنیسین و مسولان خوبی برای اداره کشور و پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت داشته باشیم باید برای آموزش و پرورش کار کنیم.  

به گزارش فت فتو؛ مدرسه ۶ کلاسه  سردار شهید حسین پورجعفری  با زیر بنای ۵۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان در زمینی به مساحت دو هزار و ۱۰۰ متر مربع از محل اعتبارات دولتی  با حضور محمد مهدی زاهدی نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش و رضا هدایتی مدیر کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان افتتاح و به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ تاج الدینی




برنامه‌های آموزشی و پرورشی بر اساس سند تحول بنیادین انجام می شود

منبع:آرمـان
? برنامه‌های آموزشی و پرورشی بر اساس سند تحول بنیادین انجام می شود