برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان وظیفه تمام دستگاه‌ها است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت رسول(ص) گفت: برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان و نونهالان در تابستان وظیفه تمام دستگاه‌ها است. به گزارش سرویس فرهنگی “نذیر کرمان“؛ روز گذشته طرح نوجوانه‌ها در زنگی‌آباد کرمان افتتاح شد؛ این طرح که با محورهای امید، نشاط، معرفت و مهارت، تابستانی بهتر را برای دانش‌آموزان و نونهالان رقم خواهد […]

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت رسول(ص) گفت: برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان و نونهالان در تابستان وظیفه تمام دستگاه‌ها است.

به گزارش سرویس فرهنگی “نذیر کرمان“؛ روز گذشته طرح نوجوانه‌ها در زنگی‌آباد کرمان افتتاح شد؛ این طرح که با محورهای امید، نشاط، معرفت و مهارت، تابستانی بهتر را برای دانش‌آموزان و نونهالان رقم خواهد زد.

سرهنگ حجت‌الله پاداش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت رسول(ص) در افتتاحیه این طرح با اشاره به تاکیدات رهبری گفت: در تابستان که دانش‌آموزان و نونهالان فرصت بیشتری دارند باید برای اوقات فراغت آن‌ها برنامه‌ریزی کرد و این وظیفه تمام دستگاه‌ها خصوصا بسیج و سپاه است که محوریت کار در پایگاه‌های مقاومت هست.

وی افزود: بسیج تا به‌حال برنامه‌ریزی‌های دقیق با برنامه‌های متنوع در حوزه‌های مختلف در زمینه‌های ورزشی، مهارتی، اردویی، علمی، معرفتی و… داشته و گام‌های زیادی برداشته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت رسول(ص) بیان کرد: این کاری که بسیج انجام می‌دهد در دو مرحله به آن اهمیت داده می‌شود؛ یکی این‌که رونق و شکوفایی پایگاه‌های بسیج را در بر دارد و یک بخش هم زنده شدن و رونق مساجد را دارد که امیدواریم این اتفاق بیافتد و یک آشتی خوبی بین نونهالان و نوجوانان با مساجد انجام شود که محور اصلی اجرای برنامه‌ها در مجموعه‌های مختلف است.

وی عنوان کرد: یکی از اهداف این طرح را بهره‌مندی از فرصت تابستان برای رشد و تعالی بسیجیان و بخشی از مردم دانست و گفت: یکی از جایگاه‌هایی که بسیج می‌تواند جذب را انجام دهد همین کلاس‌ها می‌باشد و این در به روی همه باز است و صرفا بخاطر بچه‌های بسیج نیست.

حجت‌الله پاداش گفت: دشمن با مسائلی که در سال گذشته در جمهوری اسلامی به‌وجود آورد و بر آن پایکوبی می‌کند و پشت هم قرار گرفتن همه کسانی که ضدیت با نظام داشتند و اجرای یک نقش توسط هر کدام، دنبال این هستند تا نظام جمهوری اسلامی ایران را از ریل اصلی خود خارج کند که الحمدلله به کوری چشم دشمنان و وجود شما عزیزان بسیجی و مسئولین انقلابی و جهادی تا الان ناکام مانده و خواهد ماند.

وی ادامه داد: اما آن‌چه که مشخص است باید به فرمایشات مقام معظم رهبری که امسال خیلی روی بحث امید، نشاط، معرفتی و مهارتی نظر داشتند که چهار قالب اصلی هم برای شما دیده شده عمل کنیم.

حجت‌الله پاداش گفت: در بحث امید مسائل مرتبط با جهاد تبیین و راهیان پیشرفت در دستور کار هست و از این ظرفیت‌ها انشالله استفاده خواهیم کرد و الگوهای داخل شهرستانی را به جهت پیشرفت‌هایی که در خود شهرستان کرمان به‌وجود آماده برای شما بزرگواران خواهیم گذاشت.

وی بیان کرد: در بحث نشاط مسائل مرتبط با وزرشی، اردویی و هنری را انشالله برنامه‌ریزی خواهیم کرد و در بحث معرفتی، مهارت اسلامی، قرآن، احکام و شبکه تربیتی صالحین را خواهیم داشت و در بحث مهارتی با فنی‌حرفه‌ای استان صحبت شده که اعلام آمادگی کرده‌اند و همه مجوعه سپاه و ظرفیت‌های آن را در کنار شما قرار داده‌ایم.

انتهای خبر/ک




برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان وظیفه تمام دستگاه‌ها است

منبع:آرمـان
? برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان وظیفه تمام دستگاه‌ها است