برق مناطقی از شهر کرمان قطع شد

کرمان – فت فتو – برق مناطق مختلفی از شهر کرمان از عصر روز پنجشنبه قطع یا دچار اختلال شده است. به گزارش فت فتو بروز این مشکل به علت وزش طوفان در مناطقی از جمله بلوار هوانیروز، شهرک الغدیر، شهرک مطهری، خیابان شهید صدوقی و غیره اعلام شده است. مسئولان شرکت توزیع برق شمال […]

کرمان – فت فتو – برق مناطق مختلفی از شهر کرمان از عصر روز پنجشنبه قطع یا دچار اختلال شده است.

به گزارش فت فتو بروز این مشکل به علت وزش طوفان در مناطقی از جمله بلوار هوانیروز، شهرک الغدیر، شهرک مطهری، خیابان شهید صدوقی و غیره اعلام شده است.

مسئولان شرکت توزیع برق شمال کرمان در پی تماس تلفنی خبرنگار فت فتو اظهار داشتند:قطعی برق به دلیل پارگی سیم و اتصال کابل بر اثر وزش طوفان در نقاطی از شهر کرمان بوده و کارکنان این شرکت مشغول وصل برق هستند.

براساس اعلام این شرکت، مشکلات قطع احتمالی برق تا پایان فروکش کردن طوفان ادامه دارد و شهروندان‌ موارد قطعی و مشکلات را به تلفن ۱۲۱ اعلام کنند.

خبرنگار فت فتو کرمان عصر امروز به دنبال بروز اختلال در جریان برق با سامانه ۱۲۱ تماس گرفت که در صف پرشمار تماس گیرندگان در حدود ۵۰ نفر از شهروندان قرار گرفت.

حدود یک ساعت پس از آن شهروندان در تماس با این سامانه با این پاسخ مواجه شدند: برق برخی مناطق (با ذکر نام محله ها) به علت نقص فنی تا حدود ۱۹:۳۰ قطع خواهد بود.

برخی شهروندان در این مدت زمان با قطع و وصل اتصال برق مواجه بودند و وسایل برقی خود را از برق کشیدند.

مناطق مختلف کرمان بویژه در شرق استان امروز شاهد طوفان شدید بودند به طوری که حوالی ظهر نیز برای چند ساعت جاده کرمان -بم به علت کاهش شعاع دید مسدود و سپس بازگشایی شد.




برق مناطقی از شهر کرمان قطع شد

منبع: ایرنـا
? برق مناطقی از شهر کرمان قطع شد