برف و مه غلیظ تردد خودروها در مسیر ماهان_سیرچ را کند کرده است

کرمان- بخشدار شهداد کرمان گفت: به دلیل بارش شدید برف و مه غلیظ، در مسیر دو راهی ماهان به سیرچ و بالعکس تردد خودروها به کندی صورت می گیرد. به گزارش نذیر کرمان، محسن محمدی، صبح دوشنبه هفتم اسفندماه افزود: کارکنان راهداری با دستگاه برف روب و گریدر در حال باز کردن جاده بوده و […]

کرمان- بخشدار شهداد کرمان گفت: به دلیل بارش شدید برف و مه غلیظ، در مسیر دو راهی ماهان به سیرچ و بالعکس تردد خودروها به کندی صورت می گیرد.

به گزارش نذیر کرمان، محسن محمدی، صبح دوشنبه هفتم اسفندماه افزود: کارکنان راهداری با دستگاه برف روب و گریدر در حال باز کردن جاده بوده و پایگاه هلال احمر و مسجد ابوالفضل (ع) سیرچ آماده خدمات امدادی و رفاهی به مسافران هستند.

وی با بیان اینکه هماهنگی جهت اسکان مسافرین محترم در مسجد جامع و حسینیه شهداد انجام شده است گفت: درمسیر دوراهی به سمت تونل سیرچ، به دلیل کولاک و برف خودروهای برف روب به کندی در حال خدمت رسانی می باشند.

بخشدار شهداد، افزود: شدت بارش برف و کولاک دراطراف تونل سیرچ به حدی است که علی رغم فعالیت چندین باره ماشین‌آلات زمستانی برای بازگشایی معابر احتمال بروز مشکلات برای خودروها و مسافران وجود دارد.

وی افزود: به دنبال تشدید بارش برف درمنطقه سیرچ و کولاک شدید در این منطقه جهت بازگشایی جاده به خصوص جاده های اطراف تونل سیرچ، تجهیزات زمستانی و ماشین آلات مناطق مختلف جهت انجام عملیات در محدوده ی این تونل متمرکز شده‌اند.

کد خبر ۶۰۳۷۳۷۶




برف و مه غلیظ تردد خودروها در مسیر ماهان_سیرچ را کند کرده است

منبع: مــهر
? برف و مه غلیظ تردد خودروها در مسیر ماهان_سیرچ را کند کرده است