برف محور آسفیچ به بهاباد یزد،راور و کوهبنان کرمان را بست

یزد – فت فتو – سرپرست فرمانداری بهاباد گفت :بر اثر بارش برف چهارشنبه شب در مناطق روستایی بخش آسفیچ محور این بخش به مرکز این شهرستان ، و همچنین به راور و کوهبنان کرمان تاا طلاع ثانوی بسته شد. به گزارش فت فتو، علیرضا تیموری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت […]

یزد – فت فتو – سرپرست فرمانداری بهاباد گفت :بر اثر بارش برف چهارشنبه شب در مناطق روستایی بخش آسفیچ محور این بخش به مرکز این شهرستان ، و همچنین به راور و کوهبنان کرمان تاا طلاع ثانوی بسته شد.

به گزارش فت فتو، علیرضا تیموری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو بدون اشاره به ارتفاع برف در منطقه افزود: شب گذشته بارش  برف علاوه بر بخش آسفیچ در روستاهای کویجان ، زراشک ، دیدرک ، سنجدک ، همیجان ، ببروئیه و وحدت آباد شروع شد و به همین علت محور آسفیچ به بهاباد بسته است .

سرپرست فرمانداری بهاباد با بیان اینکه همچنین بارش برف موجب اختلال در تردد خودروها به مرکز شهرستان شد، افزود: بر اثر بارش برف راه‌های برخی روستاهای شهرستان هم اکنون بسته شد.

به گفته تیموری گروه های اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بهاباد در حال بازگشایی مسیر این روستاها هستند.

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر یزد قرار دارد.

همچنین کارشناس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی یزد اعلام کرد که بیشترین میزان بارش برف چهارشنبه شب استان ۱۸ سانتی‌متر است که در ایستگاه روستای ده‌بالاتوده شهرستان تفت ثبت شد.

احمد باقری روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار فت فتو افزود: در این مدت در ایستگاه هواشناسی ده‌بالا آمحسن تفت ۱۱ و منشاد مهریز ۹ سانتی‌متر بارش برف گزارش شد .




برف محور آسفیچ به بهاباد یزد،راور و کوهبنان کرمان را بست

منبع: ایرنـا
? برف محور آسفیچ به بهاباد یزد،راور و کوهبنان کرمان را بست