بررسی کمبودهای فاریاب در سفر استاندار

استاندار در ادامه سفر به جنوب کرمان درشهرستان فاریاب پای صحبت مسئولان و مردم این منطقه نشست.  به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان محمدمهدی فداکار در ابتدای ورود به فاریاب با حضور در گلزار شهدای گمنام این شهرستان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و سپس به دیدن خانواده یکی از شهدای شاخص […]

استاندار در ادامه سفر به جنوب کرمان درشهرستان فاریاب پای صحبت مسئولان و مردم این منطقه نشست.

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان محمدمهدی فداکار در ابتدای ورود به فاریاب با حضور در گلزار شهدای گمنام این شهرستان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و سپس به دیدن خانواده یکی از شهدای شاخص این منطقه رفت.

وی با حضور در جمع اعضای خانواده سردار شهید حسین تاجیک از شهدای شاخص شهرستان فاریاب با آنان دیدار و  گفتگو کرد تا هم یاد و خاطرات همرزم دوران دفاع مقدس خود را زنده کند و هم شنونده مسائل و سخنان این خانواده باشد.

سردار شهید حسین تاجیک متولد یکم فروردین ۱۳۴۲ در روستای شادبهار از توابع شهرستان کهنوج ،  هشتم بهمن ۱۳۶۵ با سمت فرمانده گردان ۴۱۵ از تیپ یک لشکر ثارالله در شلمچه به علت اصابت ترکش به شهادت رسید .

 در بازدید استاندار از جاده فاریاب- ارزوئیه  اعلام شد: ۲۰ کیلومتر از ۵۰ کیلومتر محور فاریاب به ارزوییه از سمت صوغان آسفالت شده، هشت کیلومتر نیز آماده آسفالت و ۱۳ کیلومتر از این محور هنوز خام و دست نخورده باقی مانده است.
همچنین پیشرفت کلی طرح روکش آسفالت محور فاریاب به ارزوییه ۵۵ درصد اعلام و بیان شد که ۹۵ میلیارد تومان برای تکمیل این طرح لازم است.
این محور فاریاب را به ارزوئیه و اسفندقه جیرفت، همچنین شهرستان های بافت و سیرجان وصل می‌ کند.

ادامه سفر استاندار به فاریاب به بازدید از سایت اداری در حال احداث این شهرستان اختصاص یافت که با زیربنای سه هزار مترمربع قرار است به بهره برداری برسد.

پیشرفت فیزیکی سایت اداری فاریاب ۶۵ درصد اعلام و بیان شد که حدود چهار میلیارد تومان برای احداث آن تاکنون هزینه شده است.

 استاندار کرمان  پس از فاریاب عازم عنبرآباد در جنوب استان می شود .

 




بررسی کمبودهای فاریاب در سفر استاندار

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? بررسی کمبودهای فاریاب در سفر استاندار