بررسی وضعیت کودکان کار

نشست بررسی وضعیت کودکان کار و بد سرپرست و هماهنگی و انسجام اقدامات حمایتی و آموزشی امروز در دادگستری کل استان برگزار شد . به گزارش خبرگزاری صدا و سیما کرمان ، رئیس کل دادگستری استان گفت در قانون حمایت و ساماندهی کودکان کار تکالیف متعددی به دستگاههای اجرایی و سازمانهای مرتبط محول شده است . […]

نشست بررسی وضعیت کودکان کار و بد سرپرست و هماهنگی و انسجام اقدامات حمایتی و آموزشی امروز در دادگستری کل استان برگزار شد .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما کرمان ، رئیس کل دادگستری استان گفت در قانون حمایت و ساماندهی کودکان کار تکالیف متعددی به دستگاههای اجرایی و سازمانهای مرتبط محول شده است .

یدالله موحد افزود شناسایی و ساماندهی کودکان کار و بد سرپرست نیازمند عزم راسخ همه دستگاههای متولی است .

وی با بازخوانی مواد قانونی حمایت از کودکان کار اظهار داشت معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مسول نظارت بر اجرای دقیق این قانون است و با هر ترک فعلی در این زمینه برخورد قانونی می شود .

رئیس کل دادگستری استان تشکیل یک بانک اطلاعاتی جامع از کودکان کار بدسرپرست در استان را خواستار شد و خاطر نشان کرد نشست هماهنگی بین دستگاههای متولی در این زمینه بزودی با محوریت اداره کل اجتماعی استانداری کرمان برگزار می شود .

در نشست امروز نمایندگان دستگاه های متولی حمایت از کودکان کار و بدسرپرست گزارشی از وضعیت کودکان کار استان و اقدامات حمایتی صورت گرفته در خصوص آنان ارائه شد .




بررسی وضعیت کودکان کار

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? بررسی وضعیت کودکان کار