بررسی مشکلات۳ واحد صنعتی در کرمان

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس امروز مشکلات سه واحدتولیدی را شهرک صنعتی شماره یک کرمان بررسی کرد.  به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان؛محمد رضا پور ابراهیمی در بازدید از یک‌واحد  تولیدی وصادر کننده سیم و کابل گفت: خط جدید توسعه  این واحد به ارزش ۱۲۰ میلیارد تومان آماده راه اندازی شده و […]

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس امروز مشکلات سه واحدتولیدی را شهرک صنعتی شماره یک کرمان بررسی کرد.

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان؛محمد رضا پور ابراهیمی در بازدید از یک‌واحد  تولیدی وصادر کننده سیم و کابل گفت: خط جدید توسعه  این واحد به ارزش ۱۲۰ میلیارد تومان آماده راه اندازی شده و نیازمند تامین مواد اولیه بود که امیدواریم هفته آینده از طریق بورس کالا و بازار سرمایه تامین  و در یکماه آینده افتتاح شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس افزود:واحد تولید بتن کرمان بعلت مشکلات قطعی برق و نابسامانی عرضه سیمان دچار مشکل شده بود اما الان با پیگیریهای قبلی اعلام رضایت کردند؛ سیمان عرضه شده و هیچ مشکلی در استان برای عرضه سیمان و بتن نیست و قیمت سیمان هم به روال قبل برگشته است.

وی در بازدید ازیک واحد درب و پنجره سازی شهرک صنعتی شماره یک کرمان هم اعلام کرد: این واحدبا مشکل بالا رفتن قیمت زمین در شهرک صنعتی روبرو شده و برای رفع این مشکل پیگیری خواهیم کرد.




بررسی مشکلات۳ واحد صنعتی در کرمان

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? بررسی مشکلات۳ واحد صنعتی در کرمان