بررسی مشکلات کهنوج در سفر استاندار

استاندار در کهنوج بر خلق مزیت‌های جدید در حوزه گردشگری و ترانزیت تاکید کرد.  به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان محمدمهدی فداکار  در جلسه شورای اداری  کهنوج از پیگیری برای منطقه ویژه اقتصادی جازموریان در مصوبات سفر ریاست جمهوری خبر داد و گفت: تسهیلات گلخانه‌ای و کشتارگاه  هم پیگیری می‌شود.استاندار کرمان  افزود: اثرگذاری و […]

استاندار در کهنوج بر خلق مزیت‌های جدید در حوزه گردشگری و ترانزیت تاکید کرد.

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان محمدمهدی فداکار  در جلسه شورای اداری  کهنوج از پیگیری برای منطقه ویژه اقتصادی جازموریان در مصوبات سفر ریاست جمهوری خبر داد و گفت: تسهیلات گلخانه‌ای و کشتارگاه  هم پیگیری می‌شود.
استاندار کرمان  افزود: اثرگذاری و اشاعه توسعه معدن را به زودی در جنوب خواهیم دید  و اصلاح الگوی کشت بعنوان یک ضرورت  و خرید تضمینی و قراردادی پیگیری می شود.
وی به موضوع خلع ید بهره‌بردار معدن کرومیت منوجان نیز اشاره و خاطر نشان کرد: مسیر خلع ید بهره‌بردار معدن کرومیت آسمینون منوجان با همکاری نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان در مجلس پیگیری و خوشبختانه این موضوع در شورای عالی معادن کشور تصویب شد.

حجت‌الاسلام نجنو امام جمعه کهنوج نیز  با تاکید بر تهیه سند توسعه شهرستان‌های جنوبی و کهنوج  وتوسعه صنایع تبدیلی جنوب استان گفت: اعتبارات شهرستان‌هایی که تاکنون عقب‌ماندگی داشتند، باید افزایش یابد.
حجت‌الاسلام نجنو، اعطای مشوق های سرمایه گذاری برای فعال‌سازی جنوب استان و افزایش اشتغال، بهره‌مندی از معادن غنی، احداث کنارگذر شهر با توجه به تردد خودروهای باری و سوخت را از ضروریات کهنوج بر شمرد.
 اصغر سنجری سرپرست فرمانداری کهنوج  هم گفت: ۷۰ درصد اشتغال این شهرستان کشاورزی است و می‌طلبد که برنامه‌ریزی دقیقی برای این مهم صورت گیرد.

منصور شکراللهی نماینده پنج شهرستان جنوبی کرمان در مجلس شورای اسلامی  هم بر تکمیل طرح بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی کهنوج در سفر ریاست جمهوری ، تامین  آب آشامیدنی شهرستان ،صادرات سالانه ۴ و نیم میلیون تن تولید محصولات کشاورزی جنوب استان  تاکید کرد.




بررسی مشکلات کهنوج در سفر استاندار

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? بررسی مشکلات کهنوج در سفر استاندار