بررسی راهکارهای مناسب برای جلب مشارکت‌های مردمی در زرند

جلسه شورای مشارکت‌های مردمی به منظور بررسی راهکار‌های جلب و جذب کمک های مردمی برای ارائه خدمات شایسته‌تر به جامعه هدف، در زرند برگزار شد. به گزارش خبرنگار گروه استان های فت فتو از کرمان، جلسه شورای مشارکت‌های مردمی شهرستان زرند به ریاست علی صادق زاده فرماندار زرند و با حضور رئیس بهزیستی و رئیس اداره تعاون، کار […]

جلسه شورای مشارکت‌های مردمی به منظور بررسی راهکار‌های جلب و جذب کمک های مردمی برای ارائه خدمات شایسته‌تر به جامعه هدف، در زرند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های فت فتو از کرمان، جلسه شورای مشارکت‌های مردمی شهرستان زرند به ریاست علی صادق زاده فرماندار زرند و با حضور رئیس بهزیستی و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجنماعی به منظور بررسی راهکار‌های جلب و جذب مشارکت‌های مردمی در راستای ارائه خدمات شایسته‌تر به جامعه هدف، در محل فرمانداری زرند برگزار شد.

صادق زاده فرماندار شهرستان زرندگفت: سازمان‌های مردم نهاد جزو نهاد‌های غیر دولتی می‌باشند که به مشارکت‌های اجتماعی شهروندان در جامعه شکل می‌دهند و به عنوان نهاد غیر دولتی می توانند در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، حمایتی و دیگر حوزه‌ها فعالیت کنند.

فرماندار زرند درادامه گفت: بخشی از کارکرد‌های NGO‌ها کمک به امور خیریه می‌باشد که باید بیش از پیش تقویت شوند و با بهره گیری از توان مردم از طریق جلب و جذب کمک‌ها و حمایت‌های عامه مردم بویژه خیران شرایط رشد جامعه فراهم آید.

او اضافه کرد: سازمان‌های مردم‌نهاد درچارچوب وظایف خود می توانند در راستای کمک به خدمات بهتر دستگاه‌های اجرایی شهرستان گام‌های موثری بردارند.

صادق زاده در پایان گفت: باتوجه به فعالیت چند موسسه خیریه در شهرستان برای متمرکز نمودن فعالیت دراین حوزه نیازمند اخذ مجوز‌های لازم هستیم.

انتهای پیام/ی




بررسی راهکارهای مناسب برای جلب مشارکت‌های مردمی در زرند

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? بررسی راهکارهای مناسب برای جلب مشارکت‌های مردمی در زرند