برخورد کامیون و پراید در زرند هفت مصدوم بر جا گذاشت

کرمان – فت فتو – رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کرمان از برخورد کامیون و پراید در شهرستان زرند و مصدوم شدن هفت سرنشین این خودروها خبر داد. محمد صابری شبانگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: برخورد کامیون و پراید در زرند ساعت […]

کرمان – فت فتو – رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کرمان از برخورد کامیون و پراید در شهرستان زرند و مصدوم شدن هفت سرنشین این خودروها خبر داد.

محمد صابری شبانگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: برخورد کامیون و پراید در زرند ساعت ۱۲ و ۵۸ دقیقه ظهر امروز اتفاق افتاد. 

وی اظهار داشت: به محض دریافت گزارش برخورد کامیون و سواری پراید در بلوار آزادی شهرستان زرند بلافاصله ۲ تیم فوریت های پزشکی به محل حادثه اعزام شد. 

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کرمان تصریح کرد: مصدومان این حادثه بعد از رهاسازی و اقدامات درمانی مناسب توسط تیم های فوریت پزشکی به بیمارستان سینا زرند منتقل شدند.

وی تصریح کرد: این حادثه هفت مصدوم شامل سه زن و ۲ مرد با رده سنی ۲۵ تا ۵۶ ساله و ۲ کودک پسر و دختر پنج و ۱۳ ساله داشته است.

صابری گفت: حال عمومی تمام مصدومان این حادثه مساعد گزارش شده است.




برخورد کامیون و پراید در زرند هفت مصدوم بر جا گذاشت

منبع:ایرنـا
? برخورد کامیون و پراید در زرند هفت مصدوم بر جا گذاشت