برخورد پژو ۴۰۵ با گاردریل در محور بردسیر به سیرجان ۵ کشته برجای گذاشت

گروه استان‌ها- رئیس اورژانس کرمان گفت: برخورد پژو ۴۰۵ با گاردریل در محور بردسیر به سیرجان ۵ کشته و یک مصدوم برجای گذاشت. – اخبار استانها – سید محمد صابری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به برخورد پژو ۴۰۵ با گاردریل در محور بردسیر به سیرجان اظهار داشت: ‌ساعت ۸:۲۰ صبح […]

گروه استان‌ها- رئیس اورژانس کرمان گفت: برخورد پژو ۴۰۵ با گاردریل در محور بردسیر به سیرجان ۵ کشته و یک مصدوم برجای گذاشت.

– اخبار استانها –

سید محمد صابری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به برخورد پژو ۴۰۵ با گاردریل در محور بردسیر به سیرجان اظهار داشت: ‌ساعت ۸:۲۰ صبح امروز پنجشنبه ۲۵ فروردین ماه به دنبال دریافت گزارش برخورد پژو ۴۰۵ با گاردریل ۲ تیم فوریت های پزشکی به محل حادثه اعزام شد.

وی با اشاره به اینکه این حادثه در کیلومتر ۴۰ محور بردسیر به سیرجان اتفاق افتاد گفت: متاسفانه در پی این حادثه چهار نفر به علت شدت جراحات وارده در دم جان باختند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان ادامه داد: در این حادثه دو نفر نیز مصدوم شدند که بعد از رهاسازی و اقدامات درمانی مناسب توسط تیم‌های فوریت‌های پزشکی با حال عمومی وخیم به بیمارستان قائم(عج) بردسیر منتقل شدند.

آمار اولیه پزشکی قانونی از تلفات تصادفات نوروزی؛ ۱۱۰۱ کشته/ افزایش حدود ۱۲ درصدی جان‌باختگان
واردات خودرو در سال ۸۴ تا ۸۶ منجر به کاهش کشته‌های تصادفات شد/ نظارت بر استاندارد خودرو بیشتر توسط افراد وابسته به خودروسازهاست
۸۶ درصد تصادفات نوروزی مربوط به خودروهای داخلی بود/ سبقت ایران خودرو از سایپا در تصادفات فوتی

وی با بیان اینکه با وجود تلاش کادر درمان و با توجه به شدت آسیب‌های وارده متاسفانه یکی از مصدومان نیز در بیمارستان جان باخت گفت: حال عمومی مصدوم دیگر این حادثه نیز، وخیم گزارش شده است.

صابری با اشاره به اینکه پنج کشته این حادثه شامل ۲ کودک پسر ۵ و ۱۰ ساله، ۲ زن با حدود سن ۳۵ ساله و یک مرد ۴۴ ساله هستند افزود: مصدوم این حادثه یک دختر ۱۲ ساله است.

انتهای پیام/۵۱۱/ح

 




برخورد پژو ۴۰۵ با گاردریل در محور بردسیر به سیرجان ۵ کشته برجای گذاشت

منبع: تسنــیم
? برخورد پژو ۴۰۵ با گاردریل در محور بردسیر به سیرجان ۵ کشته برجای گذاشت