برخورد قاطع با متخلفین توزیع فرآورده‌های دامی ناسالم در زرند

یک پرونده تخلف و تمرد علیه ناظر بهداشتی دامپزشکی به دادستانی ارجاع داده شد. حسن لطفعلی پور رئیس اداره دامپزشکی شهرستان زرند گفت: در طرح تشدید نظارت بر مراکز تولید، نگهداری و عرضه فراورده‌های خام دامی شهرستان که از ۱۵ اسفند ماه آغاز شده و بدون هیچ اغماضی با متخلفین در امر توزیع فرآورد‌های ناسالم […]

یک پرونده تخلف و تمرد علیه ناظر بهداشتی دامپزشکی به دادستانی ارجاع داده شد.

حسن لطفعلی پور رئیس اداره دامپزشکی شهرستان زرند گفت: در طرح تشدید نظارت بر مراکز تولید، نگهداری و عرضه فراورده‌های خام دامی شهرستان که از ۱۵ اسفند ماه آغاز شده و بدون هیچ اغماضی با متخلفین در امر توزیع فرآورد‌های ناسالم برخورد می‌شود.

لطفعلی پورمی گوید: بر اساس ماده ۶۸۸ قانون اساسی هر گونه تخلف در جهت تولید و عرضه فراوده خام دامی به عنوان تهدید علیه بهداشت عمومی محسوب شده و بر طبق ضوابط قضایی با متخلفین برخورد می‌ شود.

رئیس اداره دامپزشکی زرند ضمن اشاره به مخاطرات بهداشتی مصرف فرآورده‌های فاسد برای جامعه گفت: هر گونه فراورده دامی ازجمله گوشت قرمز و سفید، گوشت ماهی، تخم مرغ و شیر و لبنیات که خارج از سیستم بهداشتی و بدون تایید ناظرین بهداشتی دامپزشکی تولید و عرضه شود به عنوان فرآورده قاچاق محسوب شده و هیچ مرکزی حق فروش آن را ندارد.

به گفته لطفعلی پور فروشندگان محصولات پروتئینی دامی بایستی ضمن رعایت کلیه ضوابط بهداشتی همکاری لازم را با ناظرین بهداشتی در این طرح داشته باشند.

لطفعلی پور ضمن اشاره به این موضوع که از ابتدای این طرح تا کنون در حدود ۲۸۰ کیلوگرم فراورده ناسالم ضبط شده، همچنین اعلام کرد: پرونده یکی از متخلفین که در هنگام ضبط فراورده‌ای تاریخ گذشته و بدون لیبل، تمرد علیه مامورین نیز داشته به مراجع قضایی ارسال شده است.

فت فتو کرمان کرمان




برخورد قاطع با متخلفین توزیع فرآورده‌های دامی ناسالم در زرند

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? برخورد قاطع با متخلفین توزیع فرآورده‌های دامی ناسالم در زرند