برخورد قاطع با خودروهای شوتی در جاده های استان کرمان

کرمان- جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با خودروهای شوتی در سطح جاده های استان کرمان به طور قاطع برخورد می شود. به گزارش نذیر کرمان، سردار عبدالعلی روانبخش ظهر امروز در جریان بازدید از نمایشگاه دستاوردهای طرح ارتقای امنیت اجتماعی شهرستان کرمان در جمع خبرنگاران گفت: با خودروهای شوتی در سطح جاده‌های سراسر استان […]

کرمان- جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با خودروهای شوتی در سطح جاده های استان کرمان به طور قاطع برخورد می شود.

به گزارش نذیر کرمان، سردار عبدالعلی روانبخش ظهر امروز در جریان بازدید از نمایشگاه دستاوردهای طرح ارتقای امنیت اجتماعی شهرستان کرمان در جمع خبرنگاران گفت: با خودروهای شوتی در سطح جاده‌های سراسر استان کرمان که اقدام به قاچاق انسان و سوخت می‌نمایند، به طور قاطع برخورد می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: اقدامات پلیس استان در این خصوص، به طور جدی در حال اجراست و دستگیری‌هایی نیز صورت گرفته است تا سلامت و امنیت شهروندان در جاده‌ها به خطر نیفتد.

وی سپس با مثبت ارزیابی کردن طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرستانهای توسط پلیس اظهار داشت: نمایشگاه دستاوردهای این طرح همزمان در ۲۲ شهرستان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه در مراحل اجرای این طرح ۱۹۱ خرده فروش مواد مخدر، ۳۸۸ معتاد متجاهر و ۲۳۱ سارق دستگیر شده اند، گفت: ۴۵۱ متهم قضائی تحت تعقیب نیز دستگیر شده اند.

سردار روانبخش افزود: همچنین در این طرح ۲۸۷ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف ۱۱۵ خودروی سوخت بر توقیف شده است.

وی در پایان گفت: با دارندگان سلاح‌های شکاری غیر مجاز نیز برخورد خواهد شد.

کد خبر ۵۸۱۹۷۸۶




برخورد قاطع با خودروهای شوتی در جاده های استان کرمان

منبع: مــهر
? برخورد قاطع با خودروهای شوتی در جاده های استان کرمان