برخورد دستگاه قضایی با تغییر کاربری و توسعه حاشیه نشینی

تغییر کاربری غیرقانونی اراضی کشاورزی و مقابله با حاشیه نشینی و زمین خواری از اولویت‌های دادستانی کرمان است وبا افراد سود جو برخورد می‌کند. به گزارش فت فتو، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: در سه ماهه نخست امسال ۳۵.۶۷ هکتار از اراضی ملی و کشاورزی الله آباد و نیز اراضی حاشیه شهر […]

تغییر کاربری غیرقانونی اراضی کشاورزی و مقابله با حاشیه نشینی و زمین خواری از اولویت‌های دادستانی کرمان است وبا افراد سود جو برخورد می‌کند.

به گزارش فت فتو، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: در سه ماهه نخست امسال ۳۵.۶۷ هکتار از اراضی ملی و کشاورزی الله آباد و نیز اراضی حاشیه شهر کرمان رفع تصرف شده است.

 

دادخدا سالاری افزود: این اقدام در راستای مبارزه قاطع با سوء استفاده افراد سودجو برای کسب منافع نامشروع و غیرقانونی انجام شده است.

وی جلوگیری از تغییر کاربری غیرقانونی اراضی کشاورزی و مقابله با حاشیه نشینی و زمین خواری را از اولویت‌های دادستانی کرمان دانست و گفت: در سال گذشته نیز ۱۶ هکتار اراضی کشاورزی واقع در حاشیه شهر کرمان رفع تصرف شده است.

مدعی العموم در استان کرمان اظهار کرد: با توجه به دستورات ریاست قوه قضاییه مبنی بر صیانت و حفاظت از منابع طبیعی، اراضی ملی و محیط زیست، این دادستانی در جهت حفاظت و صیانت از منابع ملی و محیط زیست اقدامات مذکور را به صورت انقلابی و خارج از نوبت انجام داده است.




برخورد دستگاه قضایی با تغییر کاربری و توسعه حاشیه نشینی

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? برخورد دستگاه قضایی با تغییر کاربری و توسعه حاشیه نشینی