برخورد جدی پلیس با تخلفات حادثه ساز/کاهش تصادفات همت جهادی می‌طلبد

فت فتو/کرمان رئیس پلیس راه فراجا گفت: کاهش تصادفات همت جهادی می طلبد و همه باید در حوزه فرهنگ ترافیک تلاش کنیم. سردار حسن مؤمنی در آئین افتتاح پلیس راه «فهرج – زاهدان» با بیان اینکه در حوزه تصادفات بیش از ۳۳ دستگاه دخیل هستند که باید همه تلاش کنیم کمترین آسیب به مردم برسد […]

فت فتو/کرمان رئیس پلیس راه فراجا گفت: کاهش تصادفات همت جهادی می طلبد و همه باید در حوزه فرهنگ ترافیک تلاش کنیم.

سردار حسن مؤمنی در آئین افتتاح پلیس راه «فهرج – زاهدان» با بیان اینکه در حوزه تصادفات بیش از ۳۳ دستگاه دخیل هستند که باید همه تلاش کنیم کمترین آسیب به مردم برسد اظهار کرد: با توجه به آیه شریفه قران کریم، هر کس جان یک نفر را نجات بدهد مانند این است که جان کل مردم را نجات  داده است.

رئیس پلیس راه کشور خاطرنشان کرد: هزینه های مادی و معنوی تصادفات و از دست دادن جان شهروندان قابل جبران نیست لذا می طبلد با همت جهادی و همکاری مردم و مسئولین تصادفات را به حداقل ممکن برسانیم.

این مسئول انتظامی با اشاره فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بحث تصادفات یکی از غصه های من است و حوزه تصادفات فقط به پلیس بر نمی گردد، اظهار کرد: همه دستگاه باید تلاش کنند تا تصادفات به حداقل ممکن برسند و هدف از اعمال قانون نیز جریمه نیست و معتقدیم اگر در استانی تصادف وجود نداشت نیاز نیست برگ جریمه ای نوشته شود اما به همکاران گفتیم با تخلفات حادثه ساز برخورد شود.

رئیس پلیس راه فراجا به راه اندازی این پلیس راه اشاره کرد داشت و گفت: تصادفات راه‌های روستایی در استان کرمان زیاد است و می طبلد در بحث ارتقای فرهنگ ترافیک و استانداردسازی راه ها تلاش کنیم.

به گزارش فت فتو، پاسگاه پلیس راه «فهرج – زاهدان» با حضور رئیس پلیس راه کشور، جانشین انتظامی استان کرمان، رؤسای پلیس راه شمال و جنوب، فرماندهان انتظامی شرق استان، مدیرکل راهداری استان، جمعی از مسئولین شهرستانی و خانواده شهیدجلالی صدر و معتمدین این شهرستان افتتاح شد.

انتهای پیام




برخورد جدی پلیس با تخلفات حادثه ساز/کاهش تصادفات همت جهادی می‌طلبد

منبع: ایـسنا
? برخورد جدی پلیس با تخلفات حادثه ساز/کاهش تصادفات همت جهادی می‌طلبد