برخورد جدی با اراذل و اوباش در دستور کار نیروی انتظامی باشد

کرمان – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان خواستار برخورد جدی نیروی انتظامی با ارذل و اوباش شد. به گزارش فت فتو، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه کرمان ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: انسان هنگامی که به موضوعی اعتقاد دارد، نمود آن […]

کرمان – نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان خواستار برخورد جدی نیروی انتظامی با ارذل و اوباش شد.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه کرمان ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: انسان هنگامی که به موضوعی اعتقاد دارد، نمود آن را در زندگی می بیند، لذا وقتی تقوای الهی را رعایت کنیم، کارکرد آن را در زندگی مشاهده می‌کنیم.

وی با بیان این مطلب که رسیدن به سعادت در گرو خداپرستی است، بیان داشت: در ذیل خداپرستی نیز ۳ دستور وجود دارد که یکی از آنها ایستادگی و صبر در مسیر الهی است چراکه بسیاری از کارها برای رسیدن به نتیجه زمان بر است، دستور دوم استغفار در محضر خداوند است و تسبیح و حمد خداوند نیز سومین دستور الهی برای رسیدن به خداپرستی و سعادت است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان عنوان کرد: انسان باید همواره و در هر لحظه به یاد خداوند باشد درنتیجه تقوای الهی به همین معنا است که خداوند را در همه حال در نظر بگیریم.

وی ضمن تسلیت شهادت امام هادی (ع) و وفات آیت الله صافی گلپایگانی و تبریک سالگرد تأسیس ارتش جمهوری اسلامی ایران، افزود: ارتش در طول تاریخ انقلاب همواره مدافع انقلاب و نظام بوده است و رشادت آن در همه زمینه‌ها قابل تقدیر است.

امام جمعه کرمان با اشاره به شهادت مأمور نیروی انتظامی در استان فارس، بیان داشت: تقاضای ما شناسایی عوامل این حادثه و برخورد جدی و مستمر با اراذل است که این موضوع باید در دستور کار نهادهای مربوطه قرار بگیرد.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی با اشاره به ماه رجب و اهمیت آن، افزود: از ماه رجب تعبیر به ماه خدا و ماه بندگان شده است لذا قدر این ماه را بدانیم.

وی با اشاره به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: هر تصمیمی که مسئولان برای گرامیداشت روز ۲۲ بهمن اخذ کنند ما نیز آن را قبول و اجرایی می‌کنیم.

امام جمعه کرمان با بیان این مطلب که افق دید دشمنان این است که انقلاب ایران جهانی و صادر خواهد شد، اضافه کرد: به همت امام خمینی (ره) و مردم از ارزش‌های انقلاب دفاع کردند و سرانجام انقلاب پیروز شد.

وی با اشاره به اینکه در ادامه انقلاب ایران، شاهد صدور انقلاب و تشکیل جبهه مقاومت با محوریت سردار شهید سلیمانی بوده‌ایم، بیان داشت؛ در برخی حوزه‌ها پیشرفت خوبی داشته‌ایم و در برخی زمینه‌ها از جمله اقتصاد باید تلاش بیشتری انجام شود.

حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی با بیان اینکه یکی از انتظارات مردم از مسئولین، حرکت در راستای گام دوم انقلاب و تربیت نسل جوان و انقلابی است، ابراز داشت: انتظار دوم مردم از مسئولین، بهبود معیشت و اقتصاد مردم است که امری شدنی است لذا امیدوارم خداوند کمک کند و شاهد پیشرفت هرچه بیشتر کشور باشیم.

کد خبر ۵۴۱۶۵۶۱




برخورد جدی با اراذل و اوباش در دستور کار نیروی انتظامی باشد

منبع: مــهر
? برخورد جدی با اراذل و اوباش در دستور کار نیروی انتظامی باشد