کل اخبار 112120 اخبار امروز : 69
  • تاریخ : سه شنبه - ۲۵ - اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 14 - May - 2024
  • ساعت :

    برخورد با ارباب رجوع باید توام با احترام، ادب و عزت آفرینی باشد

    کرمان (فت فتو) – مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در مراسم صبحگاه اداری کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان، گفت برخورد با ارباب رجوع باید توام با احترام، ادب و عزت‌آفرینی باشد. به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی ضمن تبریک ماه شعبان که سراسر […]

    کرمان (فت فتو) – مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در مراسم صبحگاه اداری کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان، گفت برخورد با ارباب رجوع باید توام با احترام، ادب و عزت‌آفرینی باشد.

    به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی ضمن تبریک ماه شعبان که سراسر شادی است، گفت: موضوع احترام به ارباب رجوع و تلاش در راستای رضایت ارباب رجوع باید مورد توجه جدی قرار گیرد، برخوردهای ما با مردم باید از سر ادب و احترام و در راستای عزت آفرینی باشد، همه پست ها و مسئولیت ها اگر در راستای کسب رضای خداوند و رضایت ارباب رجوع نباشد، هیچ ارزشی ندارد.

    وی افزود: موضوع دوم دقت در نگارش نامه های اداری است، توجه به نگارش و ویرایش به ویژه در تنظیم نامه های اداری ضرورت دارد، همه کارشناسان، روسا و معاونان باید به صحیح بودن نامه ها دقت کنند.

    مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: افزایش سرانه فضای آموزشی باید مورد توجه قرار گیرد، شایسته نیست که فضای آموزشی در استان پهناور کرمان از میانگین کشوری کمتر باشد، ضرورت دارد مشکلات سیستم دانش آموزی پادا رفع شود، موضوع اجرایی شدن سند تحول بنیادین بسیار اهمیت دارد، تعامل بیشتر با صدا و سیما در دستور کار است، سند اجرایی اداره کل آموزش و پرورش استان هم باید تدوین شود و درخصوص اسکان نوروزی منتظر تصمیم کشوری هستیم.

    رضایی اظهار کرد: همه پروژه های نیمه تمام آموزش و پرورش باید تکمیل شوند و مقرر شده ظرف سه سال آینده فضای آموزشی استان به میانگین کشوری برسد، تاکید بر آموزش حضوری در مدارس است در مناطق کم جمعیت چون تعداد دانش آموزان کم است تعطیلی وجود ندارد، استفاده از ماسک و در نظر گرفتن تهویه و فاصله مناسب در کلاس های درس ضروری است.

    وی با تاکید بر توزیع متوازن رشته ها در خصوص سرانه دانش آموزی، آماده سازی فضاهای ورزشی و آزادسازی آن ها بر مبنای اصل سوم و دهم قانون اساسی، موضوع وقف ورزشی و استفاده از فضای مدرسه در بعد از ظهرها توسط بسیج و استفاده از ظرفیت این نهاد توضیح داد.

    مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان همچنین در خصوص کاهش تعداد دانش آموزان بازمانده از تحصیل، فعال بودن مدرسه حتی در شرایط آموزش مجازی، سنوات ارفاقی ایثارگران و همکاران استثنایی، طرح رتبه بندی معلمان، شناسه مدارس، بازدید از مدارس استثنایی، ساماندهی نیروی انسانی و موضوع آمار صحیح، نقل و انتقالات، کم شدن ساعت حق التدریس، نذر خدمت، تدوین برنامه عملیاتی برای شهرستان ها و مناطق با اولویت مدرسه، تعیین تکلیف همه نیروها، استفاده از معلم مرد برای دانش آموزان پسر پایه های پنجم و ششم، همزمان شدن جلسات شورای آموزش و پرورش و شورای سواد آموزی و….مطالبی عنوان کرد.




    برخورد با ارباب رجوع باید توام با احترام، ادب و عزت آفرینی باشد

    منبع: پــانا
    ? برخورد با ارباب رجوع باید توام با احترام، ادب و عزت آفرینی باشد

    نوشته های مشابه

    گسترش اعتراضات به تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه
    19 - اسفند - 1402

    گسترش اعتراضات به تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه

    موجی از گزارش‌ها و اعتراضات شهروندان در شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه در استان کرمان، نشان از نارضایتی گسترده نسبت به نحوه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی دارد.

    چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز برگزار شد
    30 - بهمن - 1402

    چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز برگزار شد

    بم (نذیر کرمان) – مدیر آموزش و پرورش شهرستان بم از برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز همزمان با اعیاد شعبانیه خبر داد. حسین الله‌آبادی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد: قرآن، تنها کتابی است که از زمان نزول تاکنون دستخوش تغییر نشده و هرکس که برای احیای فرهنگ قرآنی تلاش […]

    جایگاه جانبازان نزد خداوند بسیار رفیع است
    28 - بهمن - 1402

    جایگاه جانبازان نزد خداوند بسیار رفیع است

    کرمان (نذیر کرمان) – مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به جایگاه والای جانبازان نزد پروردگار گفت: ایثارگران و جانبازان برای جهاد در راه خدا از مال و جان خود می‌گذرند. مراسم تجلیل از دانش‌آموزان و فرهنگیان جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز با […]

    راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم
    27 - بهمن - 1402

    راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم

    کرمان (نذیر کرمان) – مردم عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان استان کرمان همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی ۲۲ بهمن را برگزار کردند. راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم منبع: پــانا ? راهپیمایی عشایر منطقه سرزه از توابع شهرستان ریگان/ فیلم

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برو بالا
    google-site-verification=LpVT_XOmM0mXIQSH9gdbeL6NcB6rRetHYPJ3RBKu11A