برخورداری ۱۸۰ هزار نفر از آب آشامیدنی سالم با اجرای طرح نهضت آبرسانی در کرمان

فت فتو/کرمان فرمانده سپاه ثارالله کرمان با بیان این مطلب که ۳۳۳ گروه جهادی در سیل های دو سه سال اخیر در استان کرمان فعالیت کردند، افزود: در قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) کار آبرسانی به روستاهای استان انجام می شود که تاکنون بیش از ۱۸۰ هزار نفر از آب سالم برخوردار شده اند. سردار […]

فت فتو/کرمان فرمانده سپاه ثارالله کرمان با بیان این مطلب که ۳۳۳ گروه جهادی در سیل های دو سه سال اخیر در استان کرمان فعالیت کردند، افزود: در قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) کار آبرسانی به روستاهای استان انجام می شود که تاکنون بیش از ۱۸۰ هزار نفر از آب سالم برخوردار شده اند.

سردار محمدعلی نظری امروز هفتم شهریورماه در جلسه شورای اداری استان کرمان با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور استخدامی کشور با اشاره به فعالیت گروه های جهادی در مناطق مختلف اظهار کرد: اگر کار جهادی صورت نگیرد، با وضعیت عادی استان قابل جمع شدن نیست.

او افزود: ۳۷۹۰ گروه های جهادی در استان در قالب ۳۷ هزار و ۹۰۰ نفر که در عرصه های کشاورزی، اقتصاد، درمان، آموزشی، علمی، فرهنگی، اجتماعی و … فعالیت می کنند، داریم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از وجود ۲۵ شورای جهادی در استان کرمان خبر داد و اظهار کرد: پنج نفر از اعضای این شوراها منتخب شورای جهادی کشور هستند.

نظری با اشاره به اقدامات سپاه ثارالله استان در حوزه اشتغال، اقتصاد مقاومتی و مشاغل زودبازده، عنوان کرد: با کمک مردم صندوق های خرد راه اندازی کردیم و همچنین ۷۰ تعاونی با ۸۷ هزار نفر جمعیت، نیز در استان تشکیل دادیم و در مجموع ۹۶۸۱ شغل ایجاد کرده ایم.

او در ادامه از اقدامات عمرانی سپاه ثارالله استان کرمان سخن به میان آورد و اظهار کرد: کمک به احداث، تکمیل و تعمیر سیل بندها، مدارس، منزل محرومین( احداث و تکمیل واحدهای مسکونی با مشارکت کمیته امداد و بهزیستی انجام شده است) و … توسط گروه های جهادی و سپاه در استان کرمان انجام شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه می گوید: در دوران کرونا کمک های زیادی به دانشگاه های علوم پزشکی استان داشتیم و ۴۶۷۵ تیم در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی با دانشگاه های علوم پزشکی استان همکاری داشتند.

او بیان کرد: در حال حاضر دو تیم خدمات پزشکی با حضور متخصص و خدمات عمومی در جنوب استان کرمان فعال هستند و همچنین در ایام نوروز بیش از یک میلیارد تومان خدمات چشم پزشکی، عینک و … در حاشیه شهر کرمان ارائه شده است.

انتهای پیام




برخورداری ۱۸۰ هزار نفر از آب آشامیدنی سالم با اجرای طرح نهضت آبرسانی در کرمان

منبع: ایـسنا
? برخورداری ۱۸۰ هزار نفر از آب آشامیدنی سالم با اجرای طرح نهضت آبرسانی در کرمان