برخلاف تبلیغات رسانه‌ای دشمن ۲۲ بهمن امسال تماشایی خواهد بود

امام جمعه کهنوج گفت: حضور مردم ولایت‌مدار ایران در صحنه بیست و دوم بهمن ماه قطعا تماشایی خواهد بود و می آییم تا لبخندی بر لب ولی‌فقیه‌مان بنشانیم. منصور شکراللهی نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگارسرویس سیاسی فت فتو با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: مردم کشور ما همیشه در […]

امام جمعه کهنوج گفت: حضور مردم ولایت‌مدار ایران در صحنه بیست و دوم بهمن ماه قطعا تماشایی خواهد بود و می آییم تا لبخندی بر لب ولی‌فقیه‌مان بنشانیم.

منصور شکراللهی نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگارسرویس سیاسی فت فتو با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: مردم کشور ما همیشه در صحنه بودند و به برکت انقلاب اسلامی هر روز مردم پویا تر می شوند.

وی با بیان اینکه برکت انقلاب اسلامی بر هیچ‌کس پوشیده نیست، اظهار کرد: شهداء مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستند.

نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان بیان کرد: مردم همیشه در مسیر انقلاب هستند و هیچ‌گاه خارج نخواهد شد.

منصور شکراللهی افزود: در روز بیست و دوم بهمن حضور پر شعور و پر شعور مردم را خواهید دید، چون مردم انقلاب و ولایت خود را دوست دارند.

وی تصریح کرد: برعکس تبلیغات سوء دشمنان داخلی و خارجی مردم جنوب کرمان همانند صحنه انتخابات امسال پرشور تر از سال‌های گذشته به میدان خواهند آمد.

همه می آییم، تا لبخندی بر لب ولی فقیه مان بنشانیم

حجت الاسلام احمد نجنو امام جمعه شهرستان کهنوج در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی فت فتو ضمن تبریک دهه فجر گفت: حضور مردم ولایت‌مدار ایران در صحنه بیست و دوم بهمن ماه قطعا تماشایی خواهد بود.

امام جمعه شهرستان کهنوج بیان کرد: علی‌رغم همه‌‌ی سنگ‌ اندازی‌ها مردم نظام و ولایت خود را بیشتر از جان دوست دارند.
وی خاطر نشان کرد: از آنجا که مردم می‌بینند دشمنان با چنگ و دندان به دنبال ضربه زدن به نظام هستند با جان خود از خاک و ناموس خود دفاع می‌کنند.

حجت الاسلام احمد نجنو بیان کرد: مردم صاحب اصلی این نظام و انقلاب هستند، مردم خود حماسه ساز این انقلاب در تمانی صحنه‌‌ها بودند.

امام جمعه کهنوج افزود: مردم دهه فجر را خلق کردند و قطعا از آن دفاع خواهند کرد.
حجت الاسلام نجنو تصریح کرد: مردم و مسئولان شهرستان‌های جنوب کرمان پا به پای دیگر مردم ایران به صحنه خواهند آمد.

وی عنوان کرد: مردم هر کجا ببیند دشمن در کمین این انقلاب است با حضور پرشور به میدان می آیند.

امام جمعه کهنوج با بیان اینکه همه می‌آییم تا لبخندی بر لب ولی فقیه‌مان بنشانیم، گفت: بوسه بر دست و پا و قدم ‌های که در صحنه بیست و دوم بهمن‌ماه حاضر می شوند خواهم زد.

برعکس تبلیغات رسانه‌ای دشمن ۲۲ بهمن امسال تماشایی خواهد بود

سید حسام الدین حسینی فرماندار فاریاب در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فت فتو گفت: منطقه خاورمیانه در پازل جهانی اهمیت ویژ‌ه‌ای دارد تلاش زیادی می کنند تا در ملت انشقاق ایجاد کنند.

فرماندار فاریاب خاطر نشان کرد: دشمن هر روز به بهانه‌های مختلف به دنبال ضربه زدن به این انقلاب و نطام است.
سید حسام الدین حسینی بیان کرد: مدعیان دروغین حقوق بشر خود بی ‌بشرترین هستند.

وی با بیان اینکه مردم باید هوشیار باشند، تصریح کرد: وحدت رمز پیروز هر ملتی است، ولی‌فقیه ستون این انقلاب و نظام است، تا زمانی که مردم حول این ستون باشند هیچ‌کس توان ضربه زدن به این انقلاب را ندارد.

فرماندار فاریاب با بیانداینکه مردم ما در اوج درک هستند و فریب دشمنان را نمی‌خورند، گفت: برعکس تبلیعات رسانه‌ای دشمنان داخلی و خارجی بیست و دوم بهمن امسال متفاوت‌ تر از سایر سال‌ها خواهد‌ بود.

مردم جنوب کرمان همیشه در صحنه هستند

علی شعبانی فرماندار کهنوج در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فت فتو ضمن دعوت مردم در راهپیمایی دندان شکن بیست و دوم بهمن، گفت: مردم جنوب کرمان همیشه در صحنه بودند.

وی ادامه داد: مردم با حضور خود نشان خواهند داد که لحظه‌ای از این نطام و انقلاب جدا نخواهند شد.

حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن را ناامید می کند 

علی پرورش فرماندار رودبار جنوب در گفت‌‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی فت فتو ضمن تبریک دهه مبارک فجر، گفت: مردم متدین، ولایت‌مدار و انقلابی جنوب کرمان یک بار دیگر با حضور حماسی خود در راهپیمایی بیست و دوم بهمن اقتدار و عظمت خود را در دفاع از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی به جهانیان نشان خواهد داد.
وی ادامه داد: در شرایط کنونی که دشمنان و معاندان همه تلاش تبلیغاتی خود را به کار گرفته‌اند تا مردم در راهپیمایی بیست و دوم بهمن شرکت نکنند، به عنوان یک وظیفه ملی و دینی که با حضور حداکثری نقشه دشمنان را خنثی کنند.

فرماندار رودبار جنوب ضمن دعوت مردم برای شرکت در راهپیمایی بیست و دوم بهمن گفت: حضور باشکوه مردم موجب تقویت امنیت ملی و ناامیدی دشمن می شود.
انتهای خبر/پ




برخلاف تبلیغات رسانه‌ای دشمن ۲۲ بهمن امسال تماشایی خواهد بود

منبع:آرمـان
? برخلاف تبلیغات رسانه‌ای دشمن ۲۲ بهمن امسال تماشایی خواهد بود