برتری یک نیمه‌ای گل گهر مقابل فجر و توقف پیکان با هوادار

در دومین روز هفته هفدهم لیگ برتر گل گهر با برتری مقابل حریف خود به رختکن رفت و ۴۵ دقیقه نخست دیدار پیکان و هوادار برنده نداشت. به گزارش فت فتو، روز دوم از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال با انجام دو بازی به صورت همزمان و از ساعت ۱۵ آغاز شد که در این […]

در دومین روز هفته هفدهم لیگ برتر گل گهر با برتری مقابل حریف خود به رختکن رفت و ۴۵ دقیقه نخست دیدار پیکان و هوادار برنده نداشت.

به گزارش فت فتو، روز دوم از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال با انجام دو بازی به صورت همزمان و از ساعت ۱۵ آغاز شد که در این بازی‌ها گل گهر در ورزشگاه شهید حاج قاسم سلیمانی میزبان فجر سپاسی بود و در تهران هم دو تیم پیکان و هوادار برگزار کننده دربی کوچک تهران بودند.

تیم فوتبال گل گهر در پی ارائه فوتبالی یک طرفه روی دروازه فجر سپاسی در ۴۵ دقیقه اول تنها یک بار توسط مرتضی تبریزی در دقیقه ۴۲ بازی به گل رسید تا شاگردان قلعه نویی با حداقل برتری به رختکن بروند.

در ۴۵ دقیقه نخست دیدار و پیکان و ۲ گل از خط دروازه‌ها عبور کرد که سهم هر تیم یک گل بود تا تا شاگردان مجتبی حسینی و عنایتی با توقف مقابل هم به رختکن بروند. برای پیکان محمد جواد آزاده در دقیقه ۲۹ و برای هوادار داریوش شجاعیان در لحظات تلف شده نیمه اول گلزنی کردند.

کد خبر ۵۴۲۴۲۰۵


علی خلف




برتری یک نیمه‌ای گل گهر مقابل فجر و توقف پیکان با هوادار

منبع: مــهر
? برتری یک نیمه‌ای گل گهر مقابل فجر و توقف پیکان با هوادار