برای موفقیت و تعالی در حوزه اشتغال باید به علم روز مجهز شویم

نذیر کرمان/کرمان امروز ۱۶ بهمن ماه رویداد آینده برتر ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با رویکرد آموزش مهارتی، معرفی فرصتها، راهبری شغلی و ورود به بازار کار با حضور شرکت‌های دانش بنیان، خلاقانه و فناورانه توسط معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان و معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمان […]

نذیر کرمان/کرمان امروز ۱۶ بهمن ماه رویداد آینده برتر ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با رویکرد آموزش مهارتی، معرفی فرصتها، راهبری شغلی و ورود به بازار کار با حضور شرکت‌های دانش بنیان، خلاقانه و فناورانه توسط معاونت آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی استان و معاونت اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمان در دفتر مرکزی جهاددانشگاهی برگزار شد.

ناصر عسکری نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان در این مراسم ضمن تشکر از رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان به دلیل همکاری با کمیته امداد گفت: خوشبختانه جهاددانشگاهی استان کرمان همراه همیشگی ما در دست‌یافتن به اهداف مدنظر بوده که جای تشکر از این نهاد انقلابی و متعهد دارد.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم در مسیر موفقیت و تعالی در حوزه اشتغال گام برداریم، باید مجهز به علم روز شویم، افزود: با توجه به اینکه نیازهای روز مددجویان نسبت به گذشته تغییر کرده، لذا باید همراه با نیاز روز جامعه پیش‌ برویم و حرکت کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمان افزود: یکی از اهداف کمیته امداد بحث توانمندسازی مددجویان در جامعه هدف است که لازمه آن ایجاد اشتغال پایدار و درآمد ثابت است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر اشتغال دانش‌بنیان، استفاده از ظرفیت‌های علمی و نخبگان تاکید فراوان دارند، گفت: باید دانش روز را در تولید و خلق ثروت به کار بگیریم و از تجربه گذشتگان نیز در این زمینه استفاده کنیم.

انتهای پیام




برای موفقیت و تعالی در حوزه اشتغال باید به علم روز مجهز شویم

منبع: ایـسنا
? برای موفقیت و تعالی در حوزه اشتغال باید به علم روز مجهز شویم