برای جلوگیری از ظلم به کشاورزان جنوب کرمان چاره‌اندیشی شود

فت فتو/کرمان امام جمعه جیرفت گفت‌: مدیران شهرستان و استان نیز باید برای جلوگیری از ظلم مشهود به کشاورزان کنترل‌های لازم را در بحث حمل‌ونقل و صادرات اعمال کنند.  حجت الاسلام و المسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت در خطبه های نماز جمعه این هفته با تذکر جدی به متولیان بخش کشاورزی و مسئولان استان […]

فت فتو/کرمان امام جمعه جیرفت گفت‌: مدیران شهرستان و استان نیز باید برای جلوگیری از ظلم مشهود به کشاورزان کنترل‌های لازم را در بحث حمل‌ونقل و صادرات اعمال کنند. 

حجت الاسلام و المسلمین میثم تارم امام جمعه جیرفت در خطبه های نماز جمعه این هفته با تذکر جدی به متولیان بخش کشاورزی و مسئولان استان کرمان از آنها خواست با اعمال تدابیر لازم جلوی ظلم مشهود به کشاورزان گرفته شود و گفت:اینکه محصول زحمات یک سال روی دست کشاورزان بماند و مجبور باشند کرایه و اجاره کامیون را از جیب خود بدهد ظلمی مشهود است و باید  ضمن فراهم کردن زمینه صادرات هزینه حمل نیز کنترل شوند. 

وی از تیم اقتصادی دولت خواست فعالیت موثر خود را تقویت کند و اظهار کرد: به‌واسطه برخی از سیاست‌های نادرست، ضعف در نظارت و بازرسی و عدم برخورد قاطع با خاطیان شاهد گرانی‌هایی هستیم که دولت باید دستورات لازم برای برخورد صادر کند و تیم اقتصادی آن باید فعالیت موثر خود را تقویت کند.

تارم با تذکر به مدیران محلی و استان کرمان نسبت به رهاشدگی وضعیت محصولات کشاورزی گفت:مدیران شهرستان و استان نیز باید کنترل‌های لازم را اعمال کنند؛ در بحث حمل و نقل و صادرات محصولات کشاورزی باید تدابیر لازم اندیشیده و اجرایی شود و اینکه محصول زحمات یک سال روی دست کشاورزان بماند و مجبور باشند کرایه و اجاره کامیون را از جیب خود بدهد ظلمی مشهود است.

وی همچنین بر لزوم مدیریت  مدیریت دقیق مسئولان برای  برطرف شدن مشکلات در حوزه کشاورزی جیرفت و جنوب کرمان تاکید کرد. 

«سپاه هراسی» دسیسه‌ای برای هدف گرفتن انقلاب اسلامی

امام جمعه جیرفت با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران  گفت: سپاه از بدو تاسیس تا کنون به معنای دقیق کلمه پاسدار انقلاب اسلامی بوده است و به فرموده امام خمینی(ره) حفظ نظام از همه واجبات، واجب تر است و ایفای نقش سپاه در این راستا آن را در صدر حملات دشمن قرار داده و سپاه هراسی را دنبال می کنند.

فلسطین همچنان مسئله اول جهان اسلام است

تارم به جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز قدس اشاره کرد و افزود: عادی‌سازی روابط رژیم صهیونیستی با برخی کشورهای به ظاهر اسلامی نمی‍‌تواند این رژیم کودک‌کش را تطهیر کند و حرکات استشهادی و قیام مردم فلسطین نشان داد غزه و فلسطین فراموش شدنی نیستند و جبهه مقاومت اهل سازش نیست و فلسطین همچنان مسئله اول جهان اسلام به شمار می رود.

وی تصریح کرد: کشتار و قتل عام مسلمانان در افغانستان و سایر کشورها اسلامی نشانه ترس جبهه استکبار از اسلام و مسلمانان است.

شکست آمریکا از ریگ‌های بیابان تجلی امداد الهی است

امام جیرفت با گرامیداشت سالروز شکست آمریکا در طبس، اظهار کرد :این روز از ایام الله است و باید بیش از پیش به آن پرداخته شود زیرا آمریکا با پیشرفته‌ترین ابزار برای دستیابی به مقاصد شوم خود در شرایط حاکم بر کشور و وجود خیانت بازماندگان رژیم پهلوی در اقصی نقاط ایران اسلامی وارد طبس شد که با امداد غیبی مغلوب ماند.

آغاز ثبت‌نام حوزه‌های علمیه

وی با ابراز تاسف گفت:مردم در حدود ۸۰ درصد از مساجد شهرستان از وجود امام جماعت و مبلغ دینی مستقر محروم‌اند که باید با سوق دادن نسل نو به حوزه های علمیه این نقیصه برطرف شود و ثبت نام حوزه های علمیه برای جذب علاقه مندان آغاز شده و باید از این فرصت مغتنم بهره گرفت.

تفکر از اعمال شب قدر است

تارم با تسلیت  سالروز شهادت امام علی(ع)  و فضیلت شب های قدر افزود: شب های قدر از هزار شب و فضیلت عبادت در ۸۰ سال برتر است و دعا، مناجات، تفکر، حسابرسی اعمال، صدقه دادن و قرائت قرآن از جمله اعمال سفارش شده در شب های قدر است زیرا عقل سلیم به‌واسطه تقوا حاصل می شود و نتیجه آن رستگاری است.

انتهای پیام




برای جلوگیری از ظلم به کشاورزان جنوب کرمان چاره‌اندیشی شود

منبع: ایـسنا
? برای جلوگیری از ظلم به کشاورزان جنوب کرمان چاره‌اندیشی شود