برای تولیدکنندگان سخت‌گیری نشود

استاندار کرمان با تاکید بر رفع موانع تولید از مدیران خواست نگاه مثبت به تولیدکنندگان داشته و سخت‌گیری نکنند تا شاهد جهش تولید در استان باشیم. به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» محمدمهدی فداکار صبح امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار کرد: یکی از بهترین کارها برای ادامه […]



استاندار کرمان با تاکید بر رفع موانع تولید از مدیران خواست نگاه مثبت به تولیدکنندگان داشته و سخت‌گیری نکنند تا شاهد جهش تولید در استان باشیم.

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» محمدمهدی فداکار صبح امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار کرد: یکی از بهترین کارها برای ادامه مسیر رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی این است که مردم را معطل نکنیم و پروژه‌ها را با سرعت انجام دهیم.

وی بیان کرد: کارهای تولیدی و پروژه‌های مختلف معطل نشود و باید گره‌ها را باز کنیم تا تولید نفس بکشد و سرعت و جهش بگیرد.

استاندار کرمان از نامگذاری سال جاری با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» سخن به‌‌میان آورد و ابراز داشت: جهش تولید با روش‌های معمول اتفاق نمی‌افتد و باید اقدام جهادی انجام دهیم تا فعالیت‌های تولیدی رونق بیشتری بگیرد.

فداکار تصریح کرد: باید با رفع موانع تولید به تولیدکنندگان کمک کنیم تا پروژه‌ها و فعالیت‌ها با سرعت بیشتری پیش رود و تولید معطل نماند.

وی ادامه داد: تولید برای کشور ضرورت است و  تاکید ما بر تسریع در رسیدگی به پرونده‌های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان است تا مشکلات برطرف شود و باید نگاه مثبت به تولیدکنندگان داشت و سخت‌گیری نشود.

استاندار کرمان با تذکر نسبت‌به اینکه باید مانع بی‌توجهی به حقوق دولت شد و جلوی آن را گرفت، افزود: باید به فردی که تولید انجام می‌دهد، کمک کنیم و دستش را بگیریم تا شاهد جهش تولید در استان باشیم.

در این جلسه مسائل و مشکلات مربوط به تعدادی از واحدهای تولیدی در زمینه تسهیلات بانکی، تامین آب و انشعابات گاز و تغییر از منطقه ممنوع به مشروط مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: فارس

انتهای خبر/طهماسبی


برای تولیدکنندگان سخت‌گیری نشود

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? برای تولیدکنندگان سخت‌گیری نشود