برای باز کردن گره ها روی منظومه فکری حاج قاسم کار کنید

فت فتو/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید برآنکه بسیج اجازه نمی دهد دشمن ملت را ناامید کند، اظهار کرد: باید روی منظومه فکر و اندیشه حاج قاسم سلیمانی برای باز شدن همه گره ها کار کرد. سردار حسین معروفی پیش از ظهر امروز سوم آذرماه در آئین تجدید بیعت و میثاق با ولایت […]

فت فتو/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید برآنکه بسیج اجازه نمی دهد دشمن ملت را ناامید کند، اظهار کرد: باید روی منظومه فکر و اندیشه حاج قاسم سلیمانی برای باز شدن همه گره ها کار کرد.

سردار حسین معروفی پیش از ظهر امروز سوم آذرماه در آئین تجدید بیعت و میثاق با ولایت و رزمایش اقتدار بسیجیان استان کرمان گفت: نیروهای انقلابی بسیج همواره مکتبی، انقلابی و مردمی هستند و هوشیارانه در همه عرصه ها گوش به فرمان ولی و حجت خدا هستند.

وی با اشاره به حضور پرشور بسیجیان در این آئین ادامه داد: این حضور نشان هوشمندی در موقعیت امروز است که انسجام و وحدت از هر چیزی برای ملت لازم تر و خروجی آن قدرت نرم برای نظام اسلامی است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: حضور معنادار بسیجیان در سراسر کشور امید را در جامعه اسلامی، سراسر کشور و نیروهای خودی چند برابر خواهد کرد و دشمن را متزلزل می کند و خروجی آن عزت و بزرگی خواهد شد.

وی با اشاره به جبهه مقاومت در نقاط مختلف اظهار کرد: اثر بسیج فراتر از جغرافیایی ایران اسلامی است اما مقام معظم رهبری و شهیدان، شهید حاج قاسم سلیمانی و بسیجیان ما الگوی جهان اسلام هستند.

معروفی بیان کرد: امروز در جامعه اسلامی در کشورهای مختلف نقش نظام فکری امامین انقلاب در صحنه نبرد مشهود است و نتیجه آن در کنده شدن شجره داعش خبیث و حفظ و تقویت جبهه مقاومت نمایان شد.

وی عنوان کرد: منطق بسیج که نطفه آن در عاشورا به اثبات رسید، منطق عاشوراست و با بسیج، فرهنگ عاشورا را در دفاع مقدس حاکم و نهادینه کردیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان رمز بسیج برای موفقیت را در تبعیت محض و بدون چون و چرا از امام خویش دانست و تصریح کرد: بسیج از عاشورا یاد گرفته که محاسبه گر و محافظه کار نباشد و رسالت محور و به دنبال تحول آفرینی باشد و خود را سپر بلای دین، شیعه، انقلاب اسلامی و ولایت کند.

معروفی، بسیج را سیاسی دانست و اظهار کرد: بسیج سیاسی کار، سیاست زده و حزبی نیست و خود را فدای انقلاب اسلامی، ولایت و ملت می کند. بسیج حقیر نیست زیرا تکیه گاه آن خدا، عاشورا و امامین است و بسیج بن بست شکن است.

وی با تاکید برآنکه بسیج اجازه نمی دهد دشمن ملت را ناامید کند، اظهار کرد: باید روی منظومه فکر و اندیشه حاج قاسم سلیمانی برای باز شدن همه گره ها کار کرد.

وی در پایان به تبیین عملکرد یک ساله بسیج پرداخت و گفت: بسیج رقیب هیچ کس نیست.

انتهای پیام




برای باز کردن گره ها روی منظومه فکری حاج قاسم کار کنید

منبع:ایـسنا
? برای باز کردن گره ها روی منظومه فکری حاج قاسم کار کنید