برای امنیت جامعه بلوک‌بندی و مرزبندی نداریم

فت فتو/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: اوج وحدت و رزمایش همدلی را در این ۷۰ روز مشاهده کردیم. هر کجا ما مشکل داشتیم نیروهای انتظامی پشتیبانی می‌کردند . چه خلع‌هایی را با همدلی برطرف کردیم که این مهم نشان دهنده آن است که ما برای امنیت جامعه بلوک‌بندی و مرزبندی نداریم. سردار محمدعلی […]

فت فتو/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: اوج وحدت و رزمایش همدلی را در این ۷۰ روز مشاهده کردیم. هر کجا ما مشکل داشتیم نیروهای انتظامی پشتیبانی می‌کردند . چه خلع‌هایی را با همدلی برطرف کردیم که این مهم نشان دهنده آن است که ما برای امنیت جامعه بلوک‌بندی و مرزبندی نداریم.

سردار محمدعلی نظری در دیدار فرمانده انتظامی استان کرمان به مناسبت هفته بسیج با بیان اینکه نیروهای انتظامی در سنوات قبل و این برهه در همه صحنه‌ها و در اوج ناامنی به دنبال ایجاد احساس امنیت برای مردم بودند و هستند، اظهار کرد:  بسیج به معنای آن است که خودت نداشته باشی اما به دنبال کسب همان برای مردم باشید.

وی با تاکید بر اینکه بسیجی در فکر آباد کردن دنیاست اما دنیا طلب نیست، افزود: این کاری که بسیجیان در بحث محرومیت زدایی و کارهای جهادی انجام می‌دهند به عینه به معنای واقعی کلمه «بسیجی دنیا طلب نیست» را تبیین می‌کند و نشان می‌دهد که در اوج نداری برای آباد کردن دنیا همت می‌کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه نیروهای انتظامی در اوج ناامنی که خود داشتند به فکر امنیت دنیا و جامعه بودند،  خاطرنشان کرد: اوج وحدت و رزمایش همدلی را در این ۷۰ روز مشاهده کردیم. هر کجا ما مشکل داشتیم نیروهای انتظامی پشتیبانی می‌کردند . چه خلع‌هایی را با همدلی برطرف کردیم که این مهم نشان‌دهنده آن است که ما برای امنیت جامعه بلوک‌بندی و مرز بندی نداریم.

به گزارش فت فتو سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان نیز در این دیدار افزود: در این ایام عزیزانی را از دست دادیم که سرمایه‌های این کشور بودند و این شهدا سرمایه‌گذار نظام شدند تا این پرچم را به دست امام زمان برسانیم.

ناظری با بیان اینکه در وقایع اخیر بسیجیان مظلوم واقع شدند و نگذاشتند ملت مظلوم یک مشت اغتشاشگر غافل، جاهل و مزدور شوند، خاطرنشان کرد: جایگاه بسیج جایگاهی ارزشمند و حتی از جایگاه نظامی نیز بالاتر است.

انتهای پیام




برای امنیت جامعه بلوک‌بندی و مرزبندی نداریم

منبع: ایـسنا
? برای امنیت جامعه بلوک‌بندی و مرزبندی نداریم