برآورد ۵۶۰ میلیارد تومانی برای رفع ۳۰ نقطه پر خطر جاده‌های استان کرمان

در نشست ایمنی راه‌های استان کرمان نیاز به ۵۶۰ میلیارد تومان برای اصلاح نقاط حادثه خیز جاده ها، گزارش پزشکی قانونی درباره علل تصادفات و تحلیل دانشگاه باهنر از عملکرد این کمیسیون بررسی شد. به گزارش سرویس اقتصادی نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان؛ صبح یکشنبه هشتم مرداد ماه کمیسیون ایمنی‌راه ها […]

در نشست ایمنی راه‌های استان کرمان نیاز به ۵۶۰ میلیارد تومان برای اصلاح نقاط حادثه خیز جاده ها، گزارش پزشکی قانونی درباره علل تصادفات و تحلیل دانشگاه باهنر از عملکرد این کمیسیون بررسی شد.

به گزارش سرویس اقتصادی نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان؛ صبح یکشنبه هشتم مرداد ماه کمیسیون ایمنی‌راه ها با ریاست معاون عمرانی استاندار و با حضور معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری و اعضای کارگروه برگزار شد.

در این نشست نیاز به ۵۶۰ میلیارد تومان برای اصلاح نقاط حادثه‌خیز جاده‌ها، گزارش پزشکی قانونی درباره علل تصادفات و تحلیل دانشگاه باهنر از عملکرد کمیسیون ایمنی راه‌ها مطرح شد.

دکتر موسوی با اشاره به بیشترین تصادفات در محورهای بردسیر،سیرجان،بافت،شهربابک و کرمان از قوه قضائیه خواست ضمن برخورد با عوامل موثر، صنایع را مکلف به اصلاح جاده‌ها کند.

وی همچنین تقویت حمل و نقل عمومی استان را در کاهش تصادفات موثر خواند و بر برگزاری مرتب کمیسیون و ارائه گزارش عملکردها تاکید کرد.

معاون استاندار، ارسال پیامک هشدار در جاده‌های پرخطر و نصب تابلو و اعلام تلفات را از راهکارهای موثر برای جلب توجه رانندگان برای کاهش سرعت و توجه بیشتر به رانندگی دانست.

قویدل معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری بر حضور مدیران در کارگروه، همراهی رسانه ها و اطلاع رسانی موثر در صدا و سیما تاکید کرد و گفت:حضور بیمه ها و بهزیستی در کمیسیون برای ارائه میزان خسارات پرداخت شده و آمار  معلولان تصادفات ضروری  است.

انتهای خبر/ طهماسبی




برآورد ۵۶۰ میلیارد تومانی برای رفع ۳۰ نقطه پر خطر جاده‌های استان کرمان

منبع:آرمـان
? برآورد ۵۶۰ میلیارد تومانی برای رفع ۳۰ نقطه پر خطر جاده‌های استان کرمان