برآورد خسارت سیل و سرما در تمام شهرستان‌ها

استاندار کرمان گفت: تمام خسارت وارده از سیل و سرمازدگی در سطح استان برآورد و برای جبران آن تصمیم‌گیری می‌شود. به گزارش فت فتو؛ علی زینی‌وند در سفر به شهرستان ریگان اظهار داشت: در بارندگی اخیر شهرستان ریگان نیز از سیلاب متاثر شد و تعدادی از روستاهای کوهستانی دچار قطع راه ارتباطی شدند. وی با […]

استاندار کرمان گفت: تمام خسارت وارده از سیل و سرمازدگی در سطح استان برآورد و برای جبران آن تصمیم‌گیری می‌شود.

به گزارش فت فتو؛ علی زینی‌وند در سفر به شهرستان ریگان اظهار داشت: در بارندگی اخیر شهرستان ریگان نیز از سیلاب متاثر شد و تعدادی از روستاهای کوهستانی دچار قطع راه ارتباطی شدند.

وی با اشاره به امدادرسانی هوایی به برخی از روستاهایی که راه دسترسی آنها هنوز برقرار نشده است افزود: در سفر رئیس جمهور و وزیر کشور متاسفانه شرایط امکان پرواز به این منطقه فراهم نشد اما ماموریت دادند که بازدیدها از منطقه صورت گیرد.

استاندار کرمان با بیان اینکه سیل و برف خسارت‌هایی را در سطح استان به جای گذاشته که همه برآورد می‌شوند افزود: پل تخریب شده جاده ترانزیتی «ریگان – ایرانشهر» مصوب شده تا با ترک تشریفات، سریع‌تر مراحل قانونی آن طی و کار اجرایی آغاز شود.

زینی‌وند با تاکید بر این موضوع که لایروبی باید به صورت اورژانسی انجام شود، تصریح کرد: لازم است کنارگذر موقتی که برای جاده ترانزیتی در حال اجراست، استانداردسازی و برای تردد ایمن باشد.

استاندار کرمان گفت: خسارت وارده به احشام و اثاثیه منزل در کوتاه‌ترین زمان ممکن و اسرع وقت تحویل می‌شود ضمن آنکه خسارت وارده به کشاورزی نیز برآورد دقیق می‌گردد.

انتهای پیام




برآورد خسارت سیل و سرما در تمام شهرستان‌ها

منبع: بــرنا
?
برآورد خسارت سیل و سرما در تمام شهرستان‌ها