بدون عنوان

 به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه‌آرمان در این همایش عبدالوحید جعفری مدیر آموزش و پرورش زرند گفت: این مراسم معنوی با شرکت بیش از ۵۰۰ دانش آموز از مدارس مختلف این شهرستان و با هدف تشویق روزه اولی‌ها برگزار شد. او افزود:تلاش شده تا برای انس و الفت هرچه بیشترجوانان و نوجوانان با ماه مبارک رمضان در فضایی […]


 به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری
راه‌آرمان در این همایش عبدالوحید جعفری مدیر آموزش و پرورش زرند گفت: این مراسم معنوی با شرکت بیش از ۵۰۰ دانش آموز از مدارس مختلف این شهرستان و با هدف تشویق روزه اولی‌ها برگزار شد.

او افزود:تلاش شده تا برای انس و الفت هرچه بیشترجوانان و نوجوانان با ماه مبارک رمضان در فضایی خاطره انگیز برگزار شود، تا اولین ماه رمضان فرشتگان کوچکی که به مهمانی ماه خدا آمده اند برای همیشه به یاد داشته باشند.

  حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند نیز با تبریک رسیدن به جشن تکلیف دانش آموزان و قدردانی از برگزار کنندگان این مراسم معنوی از اهمیت روزه و تاثیر آن در زندگی برای دانش آموزان به تفصیل سخن گفت.

سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند هم در حاشیه این همایش گفت: طرح تکریم از روزه اولی‌ها یکی از کار‌های خیر و پسندیده‌ای است که توسط مسئولین برنامه ریزی شده و خداوند متعال جزای چنین عمل خیری را برای بانیان اینگونه اقدامات ارزشمند خواهد داد.

این برنامه همراه با روایت قصه‌های قرآنی و برگزاری مسابقات دینی دانش آموزان بود.

انتهای پیام/زرند




بدون عنوان

منبع:آرمـان
? بدون عنوان