بخش تخصصی اطفال بیمارستان امام حسین(ع) ارتش کرمان افتتاح شد

در سفر فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی به کرمان بخش تخصصی اطفال حضرت علی اصغر (ع) بیمارستان امام حسین(ع) ارتش کرمان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید. به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش؛ صبح امروز، فرمانده نیروی زمینی ارتش […]

در سفر فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی به کرمان بخش تخصصی اطفال حضرت علی اصغر (ع) بیمارستان امام حسین(ع) ارتش کرمان با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری«نذیر کرمان»؛ به نقل از روابط عمومی قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش؛ صبح امروز، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه رئیس اداره بهداشت، امداد و درمان نزاجا با استقبال فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش جنوب‌شرق، رئیس بیمارستان امام حسین (ع) کرمان و جمعی از مسئولین کشوری و لشکری جهت بازدید از یگان‌ها و افتتاح بخش درمانی وارد کرمان شد.

امیر کیومرث حیدری در ابتدای به گلزار شهدای مقاومت کرمان عزیمت و پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا به بیمارستان امام حسین (ع) کرمان مراجعه و بخش تخصصی اطفال حضرت علی اصغر (ع) بیمارستان منطقه‌ای امام حسین(ع) کرمان را افتتاح کرد.

سرتیپ دوم امیر غلامعلیان در حاشیه این افتتاح در جمع خبرنگاران گفت: امروز با حضور فرمانده نزاجا و رئیس اداره بهداشت، امداد و درمان نزاجا، بخش تخصصی ۱۰ تختوابی اطفال علی اصغر(ع) بیمارستان امام حسین(ع) ارتش کرمان به بهره‌برداری رسید.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نزاجا ادامه داد:  این بخش دارای ۳۵٠ متر زیربنا بوده و از تمام استاندارهای لازم برخوردار است.

ارشدنظامی اجا با اشاره به اینکه این بخش با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید، افزود: بخش اطفال این بیمارستان، از همین امروز با حضور ۲۰ کادر درمانی شامل پزشک متخصص و پرستار جهت خدمت‌رسانی به خانواده نیروهای مسلح و عموم مردم استان کرمان کار خود را آغاز کرد.

امیر غلامعلیان با قدردانی از پیگیری‌های شبانه روزی هیات رئیسه بیمارستان امام حسین (ع) و کمک‌های بی‌دریغ فرمانده نزاجا در جهت تزریق اعتبار تصریح کرد: این بخش در یک حرکت جهادی گونه و فقط در مدت ۳ ماه به بهره‌برداری رسیده است.

وی گفت؛ در پایان این افتتاح از نشان بیمارستان منطقه‌ای امام حسین(ع) کرمان رونمایی و امیر کیومرث حیدری بر حاشیه این نشان دست نوشته‌ای را نوشتند.

انتهای خبر/م




بخش تخصصی اطفال بیمارستان امام حسین(ع) ارتش کرمان افتتاح شد

منبع:آرمـان
? بخش تخصصی اطفال بیمارستان امام حسین(ع) ارتش کرمان افتتاح شد