بخش تالاسمی بیمارستان ریگان راه‌اندازی شد

کرمان – فت فتو – بخش تالاسمی بیمارستان شهرستان ریگان با صرف بیش از چهار میلیارد ریال اعتبار راه اندازی شد. به گزارش فت فتو، مدیر بیمارستان شهرستان ریگان روز شنبه در حاشیه افتتاح بخش تالاسمی این بیمارستان در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: با راه اندازی این بخش ۷۰ بیمار تالاسمی ساکن در […]

کرمان – فت فتو – بخش تالاسمی بیمارستان شهرستان ریگان با صرف بیش از چهار میلیارد ریال اعتبار راه اندازی شد.

به گزارش فت فتو، مدیر بیمارستان شهرستان ریگان روز شنبه در حاشیه افتتاح بخش تالاسمی این بیمارستان در گفت و گو با خبرنگار فت فتو افزود: با راه اندازی این بخش ۷۰ بیمار تالاسمی ساکن در ۲ شهرستان فهرج و ریگان در شرق استان کرمان از مزایای آن برخوردار شدند.

محمدمهدی لشکری تصریح کرد: بیماران تالاسمی شهرستان های ریگان و فهرج قبل از افتتاح این بخش مسافت ۱۰۰ کیلومتری تا بم و ۲۸۵ کیلومتری تا کرمان را برای درمان طی می کردند که علاوه بر افزایش هزینه ها خطراتی را نیز به همراه داشت.

وی با تاکید بر اینکه خیرین و موسسه ثامن الحجج (ع) بیماران خاص استان کرمان در راه اندازی این مرکز حمایت های زیادی انجام داده اند اظهار داشت: راه اندازی این بخش یکی از نیازهای شهرستان های ریگان و فهرج بود.

مدیر بیمارستان ریگان عنوان کرد: بیمارستان ۳۲ تختخوابی این شهرستان به منظور خدمات رسانی به اهالی شرق استان کرمان در جاده ترانزیت ریگان چابهار احداث شده است.

ریگان در ۲۸۵ کیلومتری شرق کرمان قرار دارد و از جمله شهرستان های حادثه خیز این استان کرمان است.




بخش تالاسمی بیمارستان ریگان راه‌اندازی شد

منبع:ایرنـا
? بخش تالاسمی بیمارستان ریگان راه‌اندازی شد